צוקרברג: לא בטוח שהקרב ביני לבין מאסק יקרה

מייסד ומנכ"ל מטא אמנם מתכונן למאבק בזירה מול מאסק ו-"היה שמח" לעלות לקרב MMA, אבל "אני לא בטוח שזה הולך להתקיים" ● המיליארדר המתחרה לא הגיב

לא ברור האם צוקרברג ומאסק יעלו לזירה. מה שכן ברור הוא שהם מספקים לנו עניין.

האם מארק צוקרברג חטף רגליים קרות? לסוכנות הידיעות רויטרס הגיעה הקלטה של המייסד והמנכ"ל של מטא, שבה הוא אומר לעובדים של החברה כי הוא "לא בטוח" שהקרב בינו לבין אילון מאסק עומד לקרות. הוא אמר את הדברים במהלך סיור שערך באחד המטות של החברה.

הכול התחיל בחודש שעבר, כשהתרבו הידיעות על כך שמטא, שבבעלות צוקרברג, עומדת להשיק את ת'רדס, שתתחרה בטוויטר – שבבעלות מאסק. בעקבות זאת, המיליארדר האקסצנטרי הזמין את המתחרה החדש-ישן שלו, שמתמחה בג'יו-ג'יטסו, לקרב בזירה סגורה – וזה נענה כמעט מיד. מאסק כתב: "אהיה מוכן לקרב אם הוא יהיה מוכן לכך", וצוקרברג השיב: "שלח לי את המיקום". בהמשך ניהלו ביניהם שני בכירי עולם הסושיאל מדיה שורת התכתבויות, והקרב המיועד זכה לכינוי "קרב המאה". בהתכתבויות שלהם, השניים כבר מצאו זירה לקרב – בלאס וגאס, אבל עדיין לא קבעו תאריך לקיומו.

בהקלטה שהגיעה לידי רויטרס, צוקרברג לא נשמע אומר במפורש שהקרב לא יתקיים, אלא ש-"סביר להניח" שהוא לא יקרה. בתשובה לשאלת אחד העובדים האם הקרב עומד להתקיים הוא ענה: "אני לא יודע. אין לי כל עדכון רשמי על זה. אני מתכוון, כפי שכולם יודעים, אני אוהב להילחם. זה אולי הדבר השני שאני אוהב אחרי לבנות דברים… אז כן, אני מאוד אוהב לעשות את זה. התחריתי בג'יו-ג'יטסו. אשמח להתחרות מתישהו בקרב MMA… אני לא בטוח שזה (הקרב בינו לבין מאסק – י"ה) הולך להתקיים, אבל זה (MMA – י"ה) ספורט ענק, אחרי הכול".

מאסק לא הגיב לדברים של צוקרברג. במקום זה, הוא ממשיך להתפאר בחשבון ה-X שלו בשם ובלוגו החדשים של טוויטר, ופרסם סרטון שבו הלוגו החדש נראה בוהק על גג הבניין שלה בסן פרנסיסקו.

האם הקרב אמנם יתקיים, בסופו של דבר? לא ברור. צוקרברג מתאמן אליו עם אגדת ה-MMA אלכס וולקנובסקי, בעוד שמאסק אמנם מתייחס לקרב בעיקר כבדיחה, אבל לקח כמה אימונים עם כוכב ליגת ה-UFC ג'ורג' סנט פייר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים