סמארטאיקס תייצג בישראל את קיובקוסט, שמתמחה בקוברנטיס

קיובקוסט מציעה פתרונות ניהול עלויות ואופטימיזציה לסביבת קוברנטיס ● היא הוקמה ב-2019 ויש לה אלפי לקוחות ברחבי העולם

אלי ליאור, מנכ"ל סמארטאיקס טופ קלאוד.

סמארטאיקס טופ קלאוד מקבוצת טופ מערכות הודיעה היום (א') כי היא תייצג בישראל את קיובקוסט, שפיתחה פלטפורמה לניהול, אופטימיזציה והוזלת עלויות לסביבת קוברנטיס. הפתרון של קיובקוסט יצטרף לפתרונות נוספים שסמארטיאקס מייצגת בארץ, שמציעים אינטגרציה למערכות IT בתחומי הווירטואליזציה, אבטחת המידע והתקשורת. החברה מתמקדת בפתרונות המיועדים לסביבות מרובות עננים (מולטי קלאוד).

קיובקוסט הוקמה ל-2019 ויש לה אלפי לקוחות ברחבי העולם, שלהם היא מסייעת לעקוב, לזהות, לחזות ולהוזיל את עלויות הקוברנטיס. המוצר מספק פתרון מקיף לניטור עלויות ואופטימיזציה לסביבת קוברנטיס בכל העננים הגדולים, וכן בסביבת האון-פרמיס, מספק נראות עלויות ותובנות בזמן אמת לצוותים המשתמשים בקוברנטיס ועל פי החברה גם עוזר להפחית את עלויות הענן הארגוניות. בנוסף, הפתרון מייצר תובנות בנוגע לניצול משאבים, תקינות וביצועי יישומים בזמן אמת, התראות בעת חריגה מהסף (Thresholds) ותחזית עלויות שמבוססת על דפוסי שימוש.

אלי ליאור, מנכ"ל סמארטאיקס, אמר כי "הקוברנטיס הוא תחום מתפתח, שהדרישה אליו הולכת וגדלה. שיתוף הפעולה עם קיובקוסט מאפשר לנו להציע שירותי אופטימיזציה ללקוחות הישראלים בתחום זה, ולספק להם פתרון הוליסטי לניהול עלויות בכל התשתיות שלהם, תוך העלאת ערך מסע הלקוח בענן".

מורגן דייויס, מנהל שותפים בקיובקוסט, ציין כי "המומחיות של סמארטאיקס טמונה באבטחת סייבר בענן ובפתרונות FinOps, שמאפשרים לעסקים לאבטח את כל הסביבה מרובת העננים, תוך אופטימיזציה של עלויות התשתית שלהם והבטחת אמינות וביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים