מולטיפוינט תשווק ותפיץ את מוצרי דרופבוקס בישראל

ריקרדו רסניק מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט: "שיתוף הפעולה יאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות ניהול נתונים מתקדמים ומאובטחים, שיספקו יעילות, אבטחה ודרכי עבודה חכמות"

ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט גרופ.

חברת דרופבוקס (Dropbox) מינתה את קבוצת מולטיפוינט (Multipoint) למשווקת שלה בישראל. מסגרת ההסכם בין השתיים, תשמש מולטיפוינט כמפיצה אזורית לשוק העסקי ותשווק באמצעות שותפיה את פתרונות דרופבוקס לניהול תוכן ארגוני לארגונים וגופים ציבוריים בשוק הישראלי.

דרופבוקס

דרופבוקס

לפי הודעת החברות, השותפות בין הקבוצה ודרופבוקס תמנף את החיבור בין המומחיות של הקבוצה לבין תשתית הענן הנרחבת של דרופבוקס, כדי לפתח מוצרים ושירותים חדשניים שיספקו מענה לדרישות הייחודיות של הלקוחות בשוק המקומי.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם דרופבוקס ולהביא לשותפות הזו את המומחיות שלנו בפתרונות סייבר IT", אמר ריקרדו רסניק מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט. "שיתוף הפעולה יאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות ניהול נתונים מתקדמים ומאובטחים, שיספקו יעילות, אבטחה ודרכי עבודה חכמות, ויתמכו בעמידה ביעדים העסקיים שלהם בצורה יעילה יותר".

"אנו שמחים להכריז על השותפות שלנו עם קבוצת מולטיפוינט, מפיץ בעל מוניטין הידוע במחויבותו לפתרונות טכנולוגיים איכותיים", אמר דרה קרול, מנהל מכירות אזורי בדרופבוקס. "בזכות הידע המעמיק של השוק הישראלי וערוצי ההפצה הרחבים, אנו בטוחים ששיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לענות על הצרכים המתפתחים של עסקים בישראל, ולהעצים אותם לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים