התעניינות בסין בכנס ה-AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים

סוכנות הידיעות הממשלתית הסינית פרסמה ידיעה אודות האירוע הבינלאומי Future of AI, שהשתתפו בו לא מעט בכירים מסין ● אלה עוררו התעניינות מצד נציגים של גופים ישראליים שנטלו חלק בכנס - ולהיפך

כנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים התקיים לפני ימים אחדים בגני התערוכה בתל אביב.

כנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים, שנערך לפני ימים אחדים, זכה להתעניינות ישראלית ובינלאומית, ובכלל זה בסין – המדינה השנייה בעולם מבחינת גודל האוכלוסייה. סוכנות הידיעות הממשלתית הסינית Xinhua פרסמה ידיעה אודות האירוע, שכתב שלה נכח בו. האירוע עסק בהרחבה בעולמות ה-AI, לרבות הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI).

בידיעה, שפורסמה הן באנגלית והן בסינית, ציינה סוכנות הידיעות את חילופי הידע בין 1,000 המשתתפים מ-16 מדינות שנכחו בכנס, "כאשר מומחים בינלאומיים חלקו ביניהם נקודות מבט שונות, בעלות ערך, תובנות מניסיונם האישי והישגים בולטים שאליהם הם הגיעו". כמו כן צוינו בה ההרצאות והסדנאות מרחיבות הדעת שנערכו בוועידה ועסקו בהיבטים השונים של הבינה המלאכותית היוצרת, ובכלל זה ההתפתחויות הבולטות בתחום, יישום הטכנולוגיה וההזדמנויות הרבות שהיא מביאה עימה.

משתתפים בכנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים.

משתתפים בכנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים. צילום: תומר פולטין

בכנס הבינלאומי, שבין נותני החסות לו היו חברות ענק כיבמ, דלויט וגוגל קלאוד, השתתפו לא מעט בכירים מסין וממדינות נוספות באסיה, שהביעו התעניינות רבה בטכנולוגיות ובפתרונות של החברות הישראליות שהציגו בכנס, וזכו להתעניינות מקבילה מצד גורמים ישראליים.

Lynx הוא מותג מבית אנשים ומחשבים, שמקיים כנסים בנושאים הטכנולוגיים החמים ביותר. תחת מותג זה מתקיימים כמה מהכנסים הבולטים בהיי-טק כיום, בהם Fintech Junction בנושא הפינטק; New retail fest, שעוסק בקמעונות וטכנולוגיה; וכאמור, Future of AI. כנסים נוספים של המותג עוסקים בעולמות הסייבר, המכירות וה-DevCon – הנושא שבו יעסוק האירוע הבא של Lynx, שיתקיים ב-18 באוקטובר הקרוב, לאחר חופשות הקיץ והחגים, בבורסה לניירות ערך בתל אביב. כנסים אלה נערכים לצד הוועידות הוותיקות ואירועי הלקוחות של אנשים ומחשבים, שמתקיימים כבר עשרות שנים, וגם הם מושכים אליהם את מיטב המומחים – כל כנס בתחומו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים