אבנר זיו מונה למנמ"ר בית החולים איכילוב

אל"מ (מיל') זיו, לשעבר מפקד יחידת מצפן ומנמ"ר בנק ישראל, יחליף בתפקיד את אייל קלנר, וידווח למנכ"ל, פרופ' רוני גמזו ● משימתו המרכזית: מימוש תוכנית איכילוב ל-2030

אבנר זיו, מנמ"ר בית החולים איכילוב.

אבנר זיו, לשעבר מנמ"ר בנק ישראל, מונה לתפקיד מנמ"ר בית החולים איכילוב (המרכז הרפואי על שם סוראסקי) בתל אביב. זיו יחליף את המנמ"ר היוצא, אייל קלנר, וידווח למנכ"ל, פרופ' רוני גמזו.

זיו הוא אל"מ (מיל'), ששימש בעבר כמפקד יחידת מצפן בצה"ל. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמנכ"ל חברת הסטארט-אפ Cloud of Things – Secure IoT, שפיתחה פלטפורמה ליישומי אינטרנט של הדברים ושנמכרה לפני כשנה. לפני כן היה זיו במשך כחמש שנים מנמ"ר בנק ישראל. במהלך כהונתו בבנק המרכזי הוא הוביל כמה פרויקטי IT ומחשוב בולטים, כגון הקמת מערכת נתוני אשראי לבנקאות פתוחה.

לדברי זיו, הוא רואה בתפקידו החדש אתגר גדול וחשוב, בבית חולים שהוא מהמרכזיים בישראל. "יחד עם המנכ"ל, פרופ' גמזו, והצוות הנפלא שאני פוגש באיכילוב, נממש את חזון הדיגיטל 2030 שלו, ליישום הבריאות הדיגיטלית בכל בית החולים", אמר. זיו יהיה אחראי על 100 עובדים באגף מערכות המידע של בית החולים.

מנמ"רים זזים

באחרונה דווח על שינויים בתפקידי מנמ"רים ומנהלים טכנולוגיים בכלל בארגונים שונים. כך, קובי כץ, לשעבר מנמ"ר רפאל, עבר לתפקיד מנמ"ר מכבי שירותי בריאות; רונן יוכפז, עד לא מכבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק הפועלים, מתחיל בימים אלה את תפקידו כמנמ"ר אל על; אמיר רוזן, לשעבר מנמ"ר חברת האופנה איראני גרופ, מונה למנהל אגף מוצרים בבנק לאומי; ומשה מורגנשטרן מונה למשנה למנכ"ל מגדל, לשם הוא עבר מחברת ביטוח אחרת – מנורה מבטחים. את מקומו במנורה תפס יקי זנו, לשעבר מנמ"ר שירות בתי הסוהר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנמר נמר

    כל הכבוד לאיכילוב על הבחירה. האיש הנכון בזמן הנכון. ישר כח אבנר !

אירועים קרובים