ת'רדס ואינסטגרם – "נישואים קתוליים"

עבותות הקשר בין אפליקציית שיתוף המדיה לאפליקציית המיקרו-בלוגים מסובכות יותר ממה שחשבתם: אם רוצים למחוק את החשבון באפליקציה החדשה אפשר לעשות זאת רק על ידי מחיקת חשבון האם באינסטגרם, בלי יכולת להתחרט

"צמד חמד". אינסטגרם עם ת'רדס.

כשמטא השיקה את ת'רדס, המתחרה החדשה לטוויטר, היא הדגישה שוב ושוב שמדובר באפליקציה של אינסטגרם.

כעת מתברר, שעבותות הקשר בין אפליקציית שיתוף המדיה לאפליקציית המיקרו-בלוגים אפילו מסובכות יותר ממה שנראה על פניו: לא רק שצריך להשתמש בשם המשתמש ובסיסמה של אינסטגרם כדי להיכנס לת'רדס, אלא שאם רוצים למחוק את החשבון באפליקציה החדשה אפשר לעשות זאת רק על ידי מחיקת חשבון האם באינסטגרם – או שלא מתחילים או אחרי שמתחילים, רק את שתיהן ביחד, כשהמשתמשים למעשה לא יכולים להתחרט.

לפי הדיווחים, כבר יותר מ-30 מיליון משתמשים נרשמו ל-Threads בימים הספורים לאחר ההשקה הרשמית שלה בגרסאות ה-iOS והאנדרואיד כאחד, כך שמטא תוכל להציג בכל מקרה בסיס משתמשים גדול, כי קשה להאמין שהרוב המכריע של המשתמשים ירצו למחוק את חשבון האינסטגרם שלהם.

דרך אגב, החיבור הזה בין שתי האפליקציות, כך שמחיקה של תרדס מחייבת מחיקת החשבון באינסטגרם, אינה מוסתרת. מי שכן רגיל לקרוא את האותיות הקטנות ואת המסמכים מצא שזה כתוב במסמך מדיניות הפרטיות של האפליקציה.

הכמות הגדולה של המשתמשים גם שכנעה את אילון מאסק שיש סכנה אמיתית מצד האפליקציה החדשה של מארק צוקרברג – שמתחיל להיות יריב מר – והוא כבר שלח מכתב איומים שבו הוא טוען שיש לסגור מייד את השירות מכיוון שהוא מעתיק מטוויטר כמעט הכל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים