גאווה: nsKnox הישראלית תספק שירותי הגנה לפייסבוק

חברת הפינטק-סייבר תספק למטא שירותי אימות חשבונות בנק והגנה על תשלומים בין חברות (B2B) בעולם

נתאי ברזם, הנשיא וה-COO של nsKnox.

פייסבוק תיעזר ב-nsKnox הישראלית, לטובת שירותי אימות והגנה של תעבורות פיננסיות.

מטא – החברה האם של פייסבוק – תטמיע את פתרון ה-PaymentKnox for AP של nsKnox לאימות חשבונות בנק של ספקים בכל העולם, כמו גם לטובת הגנה על תשלומי B2B מפני הונאות. nsKnox תסייע ל-מטא לאפשר לספקים שלה תהליך קל ומאובטח יותר, כאשר הם מתחילים לעבוד עם החברה, או כשהם מבקשים לשנות פרטי חשבון בנק במהלך ההתקשרות. הפתרון יגן על מטא ועל הספקים שלה מפני הפסדים פיננסיים ונזקי מוניטין, על ידי אימות פרטי חשבונות הבנק של הספקים בכל רחבי העולם ומניעת מניפולציות על המידע בכל נקודת זמן בתהליך העברת התשלומים.

תסתייע ב-שירותי nsKnox הישראלית. מטא.

תסתייע ב-שירותי nsKnox הישראלית. מטא. צילום: ויקימדיה

ההודעה באה על רקע מחקרים שנערכו באחרונה, לפיהם עסקים ברחבי העולם חשופים יותר ויותר לסיכונים של הונאת תשלומים, ולכן הם זקוקים לפתרונות מתקדמים, על מנת להגן על התעבורות הכספיות שלהם ולדעת מהי מידת האמינות הפיננסית AR (ר"ת Accounts receivable) של הגופים העובדים מול אותם עסקים. כך, עסקים רבים, המשתמשים בשיטות ידניות, חוו קשיים בתהליכי האישורים של לקוחות, לא רק חדשים, כמו גם בהתמודדות עם הבקשות של לקוחות. עוד עלה מהמחקרים כי האימוץ של פתרונות אוטומטיים, לעומת זאת, אפשר לארגונים להצליח יותר. כך, מחקר שנערך בשיתוף nsKnox, העלה כי רק 38% מהארגונים משתמשים בכלי אימות של מסמכים ותעודות מזהות, כדי להגן עליהם מפני הונאה. נתון זה מצטרף לנתון נוסף, המדגיש את החשיבות של תשלומים בזמן אמת: 28% מהספקים העדיפו דרך זו כאפשרות התשלום המובילה שלהם.

הפתרון הישראלי ישולב בכמה מערכות פיננסיות ותפעוליות של מטא ויאפשר לחברה לוודא שמאגר נתוני הספקים שלה נותר מאובטח כל העת. כך, כל שינוי שיתבצע בנתונים, ייבדק באופן אוטומטי, על מנת לוודא שלא יכנסו לתוך המאגר שינויים שלא אומתו ואושרו. יחד עם אימות החשבונות הגלובלי וסריקת התשלומים לפני העברתם לבנק, מוצר הגנת התשלומים היוצאים של nsKnox מבטיח כי כלל התשלומים יועברו למוטבים הנכונים הרשומים במאגר.

נתאי ברזם, הנשיא וה-COO של nsKnox, אמר כי "המשימה שלנו היא לאבטח תשלומי B2B, בין אם הם תשלומים יוצאים או נכנסים לארגון, תוך שמירה מפני תוקפים חיצוניים ומגורמי הונאה פנימיים. אנו עובדים עם החברות הגדולות בעולם ומאפשרים להן לשלוח ולקבל תשלומים בין עסקים, בלא חשש מהונאות. מטא תוכל כעת לעבוד עם ספקים חדשים, לאמת כל שינוי בפרטי חשבונות הבנק שלהם ולוודא כי מאגר נתוני הספקים שלה מאובטח בעזרת הפתרון שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים