גוגל הוסיפה מענה ישיר ל-Google Messages בגרסת הווב

אפליקציית הסמס, ה-RCS וההודעות המיידיות פותחה בידי ענקית הטכנולוגיה למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-Wear OS ● אף שהשירות זמין גם באינטרנט, הוא לא זכה עד כה לכל הפיצ'רים - כעת הדבר מתחיל להשתנות

השירות משתכלל והולך. Google Messages מבית גוגל בגסת החווב שלו.

משתמשי גרסת האינטרנט של Google Messages מבית גוגל ישמחו בוודאי לגלות כי עדכון חדש אחרון מביא גם אליהם את התכונה המיוחלת של מענה ישיר לצ'אטי RCS – בדומה למה שזמין כבר בגרסת האנדרואיד של האפליקציה. בעוד שגרסת האינטרנט של Google Messages אינה מקבלת עדכונים תכופים, התוספת החדשה הספציפית הזו מאפשרת למשתמשים להשיב ישירות להודעות RCS בנוחות ובקלות ולכן – רצויה במיוחד.

בכל הנוגע בשירות המסוים שלה, גוגל כתבה בעבר כי "אנחנו משתמשים ביישומי הודעות כדי להרגיש מחוברים, בלי כאב הראש של הצורך לדעת באיזה טלפון או רשת אנחנו נמצאים. לכן המיקוד שלנו ב-Messages by Google הוא לעזור לכם לבנות קשרים. היישום גם בנוי סביב RCS – פרוטוקול הודעות מודרני התומך בתכונות טקסט עשירות יותר, תמונות וסרטונים ברזולוציה גבוהה יותר, ומאפשר הצפנה מקצה לקצה. עם RCS, אנו יכולים להעניק לכולם חוויית העברת הודעות מאובטחת ומודרנית. אנו ממשיכים לתמוך ב-RCS ברחבי התעשייה, כדי ששחקני מפתח יקלטו את המסר ויהפכו את החוויה לטובה יותר עבור כולם".

השירות משתכלל והולך. Google Messages מבית גוגל בגסת הווב שלו.

השירות משתכלל והולך. Google Messages מבית גוגל בגסת הווב שלו. צילום: לכידת מסך מדף גוגל המוקדם לשירות

אז מה חדש?

העדכון הקודם עבור אפליקציית האינטרנט של Messages הציג תמיכה באישורי קריאה מעודכנים של RCS ובסטטוס שליחה. בעבר, כאשר עברו בריחוף מעל צ'אט RCS ב-messages.google.com/web, למשתמשים היו אפשרויות להעתיק טקסט, למחוק ולהגיב עם אימוג'ים (אם כי באופן שהוגבל לשבע אפשרויות בלבד, בהשוואה להיצע המלא באנדרואיד). ואולם כעת גוגל משנה זאת, ומציגה היכולת להשיב ישירות להודעות RCS עבור מי שמפעילים את השירות דרך המחשב הנייח ושולחן העבודה שלהם.

בעת שימוש בתכונה זו, הצ'אט מופיע מעל שדה הטקסט עם ההנחייה "השב להודעה", ומספק חווית משתמש דומה לזו של השירות באפליקציית האנדרואיד, שמצוידת בתכונה הזו כבר מאוקטובר 2022. לפי הדיווחים, מדובר בהיענות של הענקית ממאונטיין וויו לביקוש רב לתכונה. עם זאת, על פי דיווחים, נראה שהתשובות הישירות אינן זמינות בטאבלטים של אנדרואיד, כשכפתור "התחל צ'אט" המלבני הועבר מהחלק העליון של רשימת השיחות לפינה השמאלית התחתונה של העמודה בעדכון האחרון. בנוסף, עדכון חדש של ה-Messages for Wear OS – היישום למערכות ההפעלה הלבישות – הוסיף מעכשיו עיצוב חדש לתשובות המוכנות מראש, המוצעות על ידי האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים