עמותת בית חם השיקה מרכז למחזור פסולת אלקטרונית

מדובר במרכז גדול, שעתיד לקלוט כ-40 עובדים עם צרכים מיוחדים מירושלים והסביבה לעבודה שיקומית ומקדמת

מימין: ח"כ משה אבוטבול, סגן שר החקלאות; הרב יהודה מונק, מנכ"ל עמותת בית חם; והשר יעקב מרגי, שר הרווחה והביטחון החברתי.

בשבוע שעבר השיקה עמותת בית חם בירושלים מרכז טכנולוגי חדיש וראשון מסוגו למחזור פסולת אלקטרונית, שיקדם תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים – אנשים עם לקויות ראייה, שמיעה, בעיות גופניות, הנמכות קוגניטיביות ועוד. המרכז פועל תחת משרד הרווחה ועיריית ירושלים והינו ייעודי לאוכלוסיית השיקום של משרד הרווחה. מדובר במרכז גדול, שעתיד לקלוט כ-40 עובדים עם צרכים מיוחדים מירושלים והסביבה לעבודה שיקומית ומקדמת.

 המרכז יעסוק בעבודות של מחזור ומחדוש פסולת אלקטרונית, החל מעבודות קלות של מיון והפרדת רכיבים ועד לעבודות מורכבות של הרצת תוכנות, בקרת איכות ועוד, תוך שיתוף פעולה עם תאגיד מאי, ועם חברות עסקיות נוספות, בהן כתר אלקטרוניקה. המרכז מציע הזדמנויות תעסוקתיות לאנשים עם צרכים מיוחדים ומעניק ערך מוסף של עשייה חברתית משמעותית לטובת הסביבה והשמירה על כדור הארץ.

 לצד עבודה מכבדת המרכז מציע סדנאות בנושאי תעסוקה, בריאות, פנאי איכות חיים ועוד. כמו כן, כל עובד יקבל ליווי פרטני על ידי אנשי מקצוע של עמותת בית חם, במרכזו בניית תוכנית קידום אישית וקידום מטרות ויעדים אישיים להשתלבות בסביבת עבודה טכנולוגית ודינמית.

 במרכז יקבלו העובדים ידע מקצועי מטכנאי/ת מחשבים מוסמך, לצד כלים להשתלבות בעולם התעסוקה ממנהל/ת מקצועי מתחומי השיקום התעסוקתי, וכן ליווי של מרפא/ה בעיסוק לשם ביצוע התאמות והנגשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים