ארה"ב: טיקטוקר היה נוסע יחיד בטיסת פנים – והפך לוויראלי

פיל סטינגר רצה לטוס מאוקלהומה בחזרה לביתו שבשארלוט, בצפון קרוליינה, אבל טיסתו התעכבה ב-18 שעות ומשום שהיה יחיד שהמתין לה - טס לבסוף לבדו ● סרטון הטיקטוק שהעלה ובו תיעד את הפינוק זכה למיליוני צפיות

חגגו לבדם במטוס. פיל סטינגר הטיקטוקר (במרכז) וצוות אמריקן איירליינס.

אמריקני בשם פיל סטינגר, סמנכ"ל מבצעים במשרד ברוקר לנדל"ן בצפון קרוליינה, הפך באחרונה למושא קנאה עבור רבים. הוא התפרסם אחרי שקיבל הזדמנות להמריא למחוז חפצו כנוסע יחיד במטוס גדול, משום שטיסתו מאוקלהומה סיטי לשרלוט שבצפון קרוליינה נדחתה ב-18 שעות בשל ענייני תחזוקה.

מה שקרה היה שעד שהטיסה המריאה, כל הנוסעים האחרים שהיו אמורים לטוס בה התייאשו מההמתנה וחמקו לטובת טיסות אלטרנטיביות אחרות. סטינגר נותר היחיד שהמתין בסבלנות לטיסתו, ומאחר שהוא טיקטוקר, סטינגר תיעד את כל ההתרחשות הזו בסרטון שהעלה לפלטפורמת הסרטונים המצליחה.

"עיכוב של 18 שעות הפך את הטיסה הזו למסיבה פרטית!", כתב סטינגר בטיקטוק, "✈️🥳 צפו איך הצוות המדהים ואני הפקנו את המקסימום מהמצב!", הוסיף.

ואכן, הוא בהחלט שכנע רבים לבחון את שאירע – ביומיים שחלפו מאז שהפוסט עלה הוא זכה לעשרות מיליוני צפיות, ל-8.2 מיליון לייקים, ל-21.2 אלף תגובות והפך לוויראלי במיוחד.

@phil.stringer 18-hour delay turned this flight into a private party! ✈️🥳 Watch how the amazing crew and I made the most of it! #americanairlines #flightattendant #airplanetiktok #privateparty #FlightFun #delayedflight #fyp #viral ♬ Makeba – Jain

סטינגר טס עם חברת התעופה אמריקן איירליינס (American Airlines), שאולי אכזבה בעצם העיכוב אבל שצוות המטוס שלה כיכב בסרטון שיצר סטינגר. הדיילים והדיילות תועדו שהם מפגינים בקטע הרבה הומור עצמי וראש טוב, בזמן שהם מצולמים על ידי מי שזכה להיות הנוסע היחיד בטיסה כשזו סוף סוף המריאה.

נוסיף רק שסטינגר לא טס בביזנס, אלא קיבל שדרוג בחינם למחלקת הראשונה ובקליפ שלו בהחלט נראה שערך מסיבה פרטית מהממת עם הצוות, כפי שטען.

מעניין לגלות שלפי אתר pilotpassion.com, העלות הממוצעת להפעלת טיסה אחת עומדת על יותר מ-15,000 דולר פר-שעה. המספר הזה מותאם למטוס שמכיל 300 איש. כשאדם אחד בלבד טס – סביר להניח, שמחיר הכרטיס ששילם לא הספיק כדי לכסות את העלויות הללו, בלשון המעטה. מאידך, הסרטון הוויראלי של סטינגר עשה פרסום יפה לחברת התעופה ולצוות האדיב שלה, כך שאפשר שבפועל כל הצדדים יצאו נשכרים מהעיכוב וממה שקרה אחריו. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים