המצטרפת החדשה לרשימת הגאדג'טים החכמים: קסדה חכמה

BH51M NSO של ליבאל מיועדת לרוכבי אופניים וקרוקינטים, ומציעה תאורה בהתאם לכיוון הרכיבה, טכנולוגיות לשמירה על בטיחות ורמקולים שמאפשרים להאזין למוזיקה - וגם למה שקורה על הכביש או המדרכה

ה-BH51M NSO של ליבאל.

רשימת החפיצים (המילה העברית לגאדג'טים) הטכנולוגיים החדשה מקבלת בברכה חברה חדשה: הקסדה החכמה. ולא רק אחת, אלא סדרה חדשה של קסדות מבית ליבאל, שמיובאות לארץ בידי דוגית.

באופן כללי, הקסדות הללו, שמיועדות באופן עקרוני לרוכבי אופניים וקורקינטים, מציעות תכונות כמו תאורה קדמית ואחורית בהתאם לכיוון הנסיעה, כולל תאורת בלימה, וטכנולוגיות לשמירה על בטיחות הרכיבה, לרבות זיהוי אוטומטי של תאונות ושליחת הודעות SMS לאנשי קשר מוגדרים מראש, בהתאם למיקום ב-GPS. בנוסף, כולן מתחברות לטלפונים של הרוכבים באמצעות חיבור בלוטות', וזה חלק מהחבילה של התכונות שהן מציעות.

לבכירה שביניהן נחשבת BH51M NSO, שמחירה עומד על 779 שקלים והיא כוללת גם מערך רמקולים פנימי של מותג האודיו המוכר JBL. הרמקולים האלה, כמתבקש מקסדה שמיועדת לרוכבי אופניים וקורקינטים, לא אוטמים את האוזניים, כך שאפשר לשמוע מוזיקה וגם להקשיב היטב לסביבה.

בנוסף, הקסדה החדשה תומכת בפקודות קוליות, מאפשרת מענה לשיחות ומצב שיחה ווקי-טוקי, ויש גם שלט שאפשר להצמיד לכידון כדי לשדר בכל עת את המיקום, וכן סמני איתותים שניתן להרכיב. עוד ניתן למצוא במוצר סוללה בנפח עבודה שאמור להבטיח רכיבה ארוכה מאוד ללא צורך בטעינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים