אירוע ה-Unpacked של סמסונג מתקרב: למה לצפות?

באירוע שתערוך סמסונג בחודש הבא, היא צפויה להציג את הדור החדש של המכשירים המתקפלים, לצד קו טאבלטים מעודכן, שעון מדור 6 וגם את One UI 6.0 - הגרסה המעודכנת של ממשק ההפעלה שלה לאנדרואיד 14

בקרוב: גרסאות חדשות של המתקפלים של סמסונג. מימין: ה-Galaxy Z Flip 4 ו-Galaxy Z Fold 4.

אירוע ה-Unpacked שתערוך סמסונג בחודש הבא, ב-27 בו, יהיה מסיבי למדי מבחינת כמות המכשירים שהחברה מתכוונת להראות בו לראשונה באופן רשמי. במקביל, היא תספק גם הצצות רשמיות ראשונות לממשקים המעודכנים שהיא משבצת מעל אנדרואיד של גוגל – כשכמובן מדובר באנדרואיד 14.

מבחינת מסוימות, אם כן, מדובר בהכרזה בקנה המידה של אפל ב-WWDC, ולמרות שעדיין לא ברור האם סמסונג תציג באירוע מחשבים חדשים, לכל שאר משפחות המוצרים הדיגיטליים יהיה ייצוג.

בראש נמצא הדור החדש של הטלפונים המתקפלים, Galaxy Z Fold 5 ו-Flip 5. השינוי המשמעותי יותר יורגש בטלפון הצדפה Flip 5, שיציע מסך חיצוני גדול הרבה יותר. מדובר בשינוי דרמטי אפילו, כי הגודל החדש, 3.4 אינץ', הוא כבר גודל שמזכיר את הטלפונים החכמים בראשית דרכם, וזה אומר שניתן יהיה להריץ בו אפליקציות בגודל מלא – וזה בהחלט אחד הדברים שהממשק החדש הולך להציע, כולל יישומונים ייעודיים.

מעבר לכך, המיקוד בשני המכשירים יהיה ציר קיפול חדש, שלפי הדיווחים שכן דלפו מהחברה אמור לאפשר קיפול טוב יותר של שני צידי הטלפון, אם לרוחב ואם לאורך, בלי להשאיר בליטות ועם סגירה טובה יותר בין שני החלקים. ייתכן שלפחות במקרה של טלפון הצדפה יהיו גם יותר צבעים מאי פעם.

מעבר לטלפונים, אמורה סמסונג להציג שלושה טאבלטים חדשים, או יותר נכון שלושה מכשירים מאותה משפחה, כמו בשנה שעברה. אין יותר מדי פרטים על הטאבלטים החדשים, אם כי תמונת יח"צ רשמית שכבר דלפה לרשת מראה עיצוב סטנדרטי למדי ועט אלקטרוני מדור חדש, שאמור, לפי הניירות שהגישה החברה לאישורים השונים, להיות עוד יותר מדויק ולהקנות תחושה טובה יותר של שימוש בעט דיו – כמו בכל מעבר מדור לדור.

הסדרה החדשה, Galaxy Tab S9, אם כן, תכיל דגם בסיסי, דגם פלוס ודגם אולטרא. ההבדלים העיקריים הם גודל המסך, ולפחות שני הדגמים המובילים יהיו מצוידים במסך OLED, ושניהם – כמו גם הטלפונים לעיל – יהיו מצוידים במעבד Snapdragon 8 Gen 2 בגרסה המומהרת שלו. הטאבלטים החדשים גם קיבלו דירוג IP67, כך שהם יוכלו לעמוד בצלילה קלה למים.

עוד יוצג שעון חדש, Galaxy Watch 6, שהדגם הקלאסי שלו יהיה גדול מאי פעם, אבל מה שיותר מעניין הוא, שבדגם הרגיל, שגם יציע תצוגה גדולה מתמיד, מחזירה סמסונג את החוגה החיצונית המסתובבת שאהובה כל כך על משתמשי השעון לדורותיו. השעון הרגיל גם יצויד בכתר שיאפשר לבחור בקלות הגדרות בסיבוב מהיר – עוד בקשה של המשתמשים. גם המעבד יקבל שדרוג, וכמו בשנה שעברה, במה שנוגע לשעונים שלה, סמסונג נשארת נאמנה לחטיבת ייצור השבבים שלה, ומדובר ב-Exynos W930, שכנראה לא שונה בהרבה מקודמו, ה-W920, אבל יציע ביצועים מואצים.

מה שבטוח הוא, שסמסונג וגוגל ימשיכו את שיתוף הפעולה ההדוק שלהם בכל הקשור למערכת ההפעלה Wear OS של האחרונה, והצפי הוא ששתיהן יציגו בכנס כמה חידושים, שיגיעו בסוף לכל השעונים המריצים את Wear OS 4, ולא שיש יותר מדי בשוק.

וזה לא יהיה כמובן אלמנט התוכנה היחיד באירוע. שני הטלפונים החדשים יציגו לראשונה את One UI 6.0, ממשק ההפעלה החדש של סמסונג, שמבוסס על אנדרואיד 14 של גוגל. קשה לצפות ליותר מדי שינויים, אבל אחד מהם יהיה יישומונים שאמורים להיות יותר דינמיים מבחינת שימושיות, כולל במסך הנעילה.

סמסונג הצהירה שבדור הנוכחי של הממשק שלה, ושל אנדרואיד, העדכונים יגיעו מהר יותר לטלפונים הנתמכים, וכמעט מייד אחרי הכנס היא אמורה לשחרר את הבטא הראשונה של One Ui 6.0 לאנשי הבטא שמשתמשים במשפחת ה-Galaxy S23, שמכשיריה יהיו בכל מקרה הראשונים לקבל את העדכון. סמסונג תציע את העדכון לכל משפחות הטלפונים שהושקו בשנתיים האחרונות, כולל Galaxy A, M ו-F, וכן לשלושת הטאבלטים במשפחת ה-Galaxy Tab S8.

דרך אגב, יהיה עוד מכשיר חדש ככל הנראה באירוע ה-Unpacked הנוכחי: האוזניות האלחוטיות Galaxy Buds 3, שאמורות להציע יכולות משופרות, המתמקדות בעיקר בהשתקת רעשים טובה, מגוונת ומדויקת יותר, אבל במחיר נוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים