פרסום ראשון

מסייבר לפיננסים: עופר לוינגר מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט

לוינגר מחליף את גיל טמיר, שמונה למנמ"ר הפניקס ● בתפקידו האחרון הוא היה מנכ"ל חברת הסייבר ווייט האט, שנמכרה לפני כשנתיים ל-EPAM האמריקנית

עופר לוינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות הנכנס של ישראכרט.

עופר לוינגר מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. הוא מחליף את גיל טמיר, שמונה למנמ"ר הפניקס. בתפקידו האחרון, לוינגר שימש כמנכ"ל חברת הסייבר ווייט האט, שנמכרה לפני כשנתיים ל-EPAM האמריקנית. טרם מונה לו מחליף בתפקיד זה.

לוינגר הוא בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. לפני שמונה למנכ"ל ווייט האט הוא שימש בתפקידים בכירים בנייס ובבנק הפועלים. הוא סיים את שירותו בצה"ל בדרגת אל"מ, ובין היתר היה מפקד יחידת התוכנה (לשם).

"התקופה בווייט האט הייתה מרתקת ומאתגרת, עם חוויה של עבודה בחברה גלובלית. הגענו להישגים יפים. כעת אני עובר לאתגר הבא, כדי לתרום לישראכרט", אמר לוינגר.

כיסאות מוזיקליים במגזר הפיננסי

מינויו של לוינגר מצטרף לשורה של מינויים בתפקידים טכנולוגיים במגזר הפיננסי, שבוצעו בתקופה האחרונה. כך, רונן יוכפז. מנהל פיתוח ותשתיות בבנק הפועלים, מונה למנמ"ר אל על; אמיר רוזן, מנמ"ר קבוצת אירני, מונה למנהל אגף מוצרים בנקאיים בלאומי טכנולוגיות; ואבי פולק, המנהל הקודם של אגף זה, קודם לראש תפקיד חטיבת התפעול בבנק לאומי. מינוי נוסף בלאומי הוא זה של מוטי אשכנזי, שמונה לראש תחום טכנולוגיות ותשתיות ענן בבנק. כמו כן, משה מורגנשטרן, מנמ"ר מנורה מבטחים, עבר לתפקיד מנמ"ר מגדל במקום תמי אוחנה קול, ואת מורגנשטרן החליף יקי זנו, לשעבר מנמ"ר שירות בתי הסוהר.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים