סייברארק תרמה שיפוץ חדר חושך לטובת ילדים עם לקויות ראייה

חדר החושך, שממוקם בבית עמותת אלי"ע בפתח תקווה, מיועד לעזור לילדים לשמר את שרידי הראייה שלהם ולנצל אותם באופן מרבי, במטרה שלא יאבדו

מימין: ארי בריאן שוורץ, עובד סייברארק ואבא לילדה שהייתה מטופלת באלי"ע; חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל; חנית כהן, מנכ"לית אלי"ע; ותמר פישר, יו"רית הוועד המנהל של העמותה.

סייברארק תרמה שיפוץ של חדר חושך עבור עמותת אלי"ע, שמיועד לילדים עם לקויות ראייה או עיוורון. חדר החושך המשופץ, שנחנך באחרונה בסניף אלי"ע המתחדש בפתח תקווה, מאפשר סביבה נטולת גירויים חיצוניים, כגון אור, צבע, תנועה ורעש, ו-ויסותם בהתאם לצרכים של כל ילד וילדה. העבודה בחדר זה היא אחד האמצעים שמיועדים לעזור לילדים לשמר את שרידי הראייה שלהם ולנצל אותם באופן מרבי, במטרה שלא יאבדו.

עמותת אלי"ע מתמחה בטיפול בפעוטות ובילדים עם לקויות ראייה או עיוורון מגיל חצי שנה ועד גיל 6. לכל ילד וילדה נבנית תוכנית שיקום אישית, שמותאמת ללקות שלו וליכולותיו. סייברארק מאמצת את העמותה מזה שבע שנים.

בטקס השתתפו חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל; גילי שילוני, מנהלת משאבי אנוש בחברה; תמר פישר, יו"רית הוועד המנהל של אלי"ע; וחנית כהן, מנכ"לית העמותה.

לדברי ביתן, "הפעילות עם אלי"ע היא חלק מתוכנית האחריות החברתית של סייברארק, שאליה נרתמו עובדים רבים, שתורמים מזמנם האישי ומתנדבים בפעילויות שונות של העמותה לאורך השנה. זה מימוש של אחד הנדבכים החשובים בערכי החברה שלנו לאורך השנים, וכאן ספציפית יש פעילות שבה העובדים זוכים לראות איך משפרים ומשנים לטובה חיים של ילדים. אנחנו גאים להיות התורמים של חדר החושך החדש בבית אלי"ע בפתח תקווה, שמטרתו המרכזית היא שיפור תפקוד הראייה של הילדים. התרומה הזו היא עוד צעד בתהליך המשמעותי המשותף שאנחנו עוברים יחד עם אלי"ע".

כהן ציינה כי "אם לפני שנים חששו מסטיגמה של חינוך מיוחד, כיום יש הבנה שהתערבות מוקדמת היא קריטית כדי שהילדים יוכלו להשתלב בהמשך במסגרות גן רגילות. המטרה שלנו היא למקסם את הפוטנציאל השיקומי שלהם. הקמת חדר החושך החדש בסניף בפתח תקווה, בזכות התרומה הנדיבה של סייברארק, תאפשר להעלות את המודעות של הילדים שלנו לחוש הראייה, לעבוד על מיומנויות ראייה בסיסיות, ולשמר ולחזק מיומנויות ראייה קיימות, שלהן הם כל כך זקוקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים