לנובו השיקה משקפי מציאות מעורבת לארגונים

ThinkReality VRX הם משקפיים עם כלים שעוזרים לזירוז ההכשרה של העובדים, לשימושים שוטפים בסביבות ייצור ותחזוקה, וגם לצרכי עבודה בשיתוף פעולה, ובתלת ממד

משקפי ה-ThinkReality VRX של לנובו.

את הכותרות בתחום של משקפי מציאות מדומה/מעורבת תופסים בדרך כלל המוצרים הצרכניים, אבל משקפי המציאות המעורבת החדשים של לנובו, ThinkReality VRX, מיועדים באופן מוצהר לשוק הארגוני. יש בהם כלים שעוזרים לזירוז ההכשרה של העובדים, לשימושים שוטפים בסביבות ייצור ותחזוקה, וגם לצרכי עבודה בשיתוף פעולה, ובתלת ממד.

לפי לנובו, המשקפיים תוכננו על מנת לספק מענה לצרכים ארגוניים עם ייצור ייעודי וחומרים היגייניים, ועם התחייבות למחזור חיים ממושך ואמין. הם מציעים בנוסף תמיכה מובנית בדרישות אבטחה ברמה הארגונית, עם שרשרת אספקה ותהליך ייצור מוגנים.

לנובו משקיעה במקביל באקו-סיסטם שמיועד לארגונים שרוצים לפתח עבור ThinkReality VRX על ידי שימוש ב-Snapdragon Spaces XR Developer Platform ו-SDK המבוסס על OpenXR. כן היא מציעה גישה ישירה לאקו-סיסטם Snapdragon Spaces של קוואלקום.

המשקפיים מבוססים על מעבד המציאות המדומה Snapdragon XR2+ Gen 1 של קוואלקום, והעדשות שלהם הן ברזולוציית 2280×2880 פיקסלים לכל עין, עם שדה ראייה ברוחב של 95 מעלות ועם תמיכה בשש דרגות של חופש עבור ארבע המצלמות שמשולבות במשקפיים. הם מגיעים עם מערכת הפעלה מובנית, כך שהם מאפשרים תפעול עצמאי, גם בעזרת 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה. יש בהם גם שני מיקרופונים מובנים ורמקולים מסביב, ואפשר לחבר אותם למכשירים אחרים באמצעות חיבור USB-C.

"הארגונים זקוקים לפתרונות ברמה העסקית עבור מציאות חדשה של עבודה בסביבות וירטואליות ותרחישים היברידיים. הנדסנו את ThinkReality VRX כדי שיהיו לברירת מחדל מועדפת כפתרון מציאות מדומה להכשרת עובדים ושיתוף פעולה בתלת ממד עוטף, כי זה העתיד של שוק העבודה", אמר וישאל שאה, מנכ"ל תחום XR ומטאברס בלנובו.

המשקפיים זמינים לרכישה ב-1,299 דולר והם אמורים להגיע גם לישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים