Vertical – שעון ספורט די יקר, אבל חכם

השעון החדש של סונטו, שמגיע לארץ בשמונה דגמים, עמד מבחני עמידות צבאיים, מתחבר לעד חמש מערכות לוויין שונות ומציע מפות אונליין ואופליין ● המחיר של הדגם הזול ביותר הוא 2,799 שקלים

ה-Vertical של סונטו.

אני מתקשה לזכור מתי כתבתי על שעון חכם חדש שמושק בישראל, אבל הנה, זה קורה. חובבי השעונים, במיוחד הספורטיביים, ובמיוחד אלה שהפרוטה נמצאת בכיסם, יוכלו לבחור באחד משמונת הדגמים של השעון החדש מבית סונטו, שעונה לשם Vertical. דגמים אלה הגיען לארץ באמצעות היבואנית דוגית, כאשר חלקם מבוססים על גוף מפלדת אל חלד וחלקם על גוף מטיטניום ברמה 5. בכולם יש מסך 1.4 אינץ', שמוגן בזכוכית Sapphire.

המסך לא סתם מוגן: Vertical, כמו הרוב המוחלט של השעונים של סונטו, הוא שעון ספורט לשימוש בשטח. השעון עמיד למים עד לעומק של 100 מטר, הוא עבר את מבחני העמידות הצבאיים MIL-STD-810H, וכדי להציע שרידות גבוהה ושימושיות שוטפת בכל מצב, הוא מתחבר לעד חמש מערכות לוויין שונות ולעד 32 לוויינים בו זמנית.

לפי החברה, השעון מציע עד 85 שעות של מעקב רציף אחר אימון, ויש לבחירה 95 מצבים כאלה, כולל מעקב אחרי המיקום המדויק ביותר בדגם הטיטניום הסולרי, ועד 60 שעות בדגם פלדת האל חלד. הוא גם מגיע עם מפות אופליין מפורטות של הסביבה, שזמינות ללא עלות ברחבי העולם. המשתמשים יכולים ליצור מפות מסלולים משל עצמם בעזרת אמצעים שונים, כולל האפליקציה המלווה את השעון.

המחיר מומלץ לצרכן עבור כל אחד מארבעת דגמי פלדת האל חלד מתחיל ב-2,799 שקלים. המחיר של כל אחד מארבעת דגמי הטיטניום, עם חיבור סולרי לצורך טעינה, מתחיל ב-3,399 שקלים. המשקלים עומדים על 86 ו-74 גרם, בהתאמה, וניתן לבחור מתוך מגוון צבעים ורצועות להחלפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים