שוב: ברודקום ו-VMware דוחות את תאריך ה-"יציאה" מהסכם הרכישה

שתי החברות דוחות את התאריך עד 26 באוגוסט, עם אופציה להארכה עד ל-26 בנובמבר - אחרי התאריך שבו הן התכוונו לסיים את כל ההליכים הקשורים ברכישה ● הסיבה: קשיים רגולטוריים

עוד שלושה חודשים, עם אופציה לשישה, שבהם ברודקום ו-VMware יכולות להודיע שהן נסוגות מעסקת הענק.

העסקה בין ברודקום ל-VMware עדיין, כך נראה, רחוקה ממימוש. אף על פי שעברה כבר שנה מאז שברודקום הכריזה על הרכישה שלה את ענקית הווירטואליזציה בשווי של 61 מיליארד דולר, נראה כי החברות לא מצליחות לשכנע את הרגולטורים לשים חותמת כשרות על העסקה – ואולי אפילו ההיפך.

על אף שבברודקום ציינו בעת פרסום העסקה כי המטרה היא לסיים את הכול עד לסיום שנת הכספים שלה ב-31 באוקטובר 2023, נראה שזה לא יהיה כך. למעשה, החברות דחפו שוב לאחור את תאריך ה-"יציאה" – התאריך שבו הן יוכלו לסגת מהעסקה בלי קנסות או סנקציות אחרות.

תאריך ה-"יציאה" הקודם היה ה-26 במאי – כלומר, בעוד כמה ימים, וזאת אחרי שהחברות כבר הזיזו את המועד מפברואר האחרון. כעת נקבע שאם עד 26 באוגוסט העסקה לא תחתם סופית, כל אחד מהצדדים יוכל לדחוף את התאריך החדש לעוד שלושה חודשים, עד ה-26 בנובמבר – כלומר, אל מעבר לסיום השנה הכספית הנוכחית.

מברודקום נמסר שהרגולטור הקנדי כבר סיפק אישור לעסקה, אך מעוניין להמשיך לבדוק את המיזוג ואז להחליט לפעול נגדו, אם הוא מוצא אותו לא ראוי. באירופה הקשיים גבוהים יותר, לאחר שהוועדה למניעת מונופולים הודיעה בחודש שעבר כי היא חוקרת את החשש שברודקום תחסום את הגישה הנוכחית למוצרים של VMware ותגרום לעליית מחירים, ירידת איכות ופחות חדשנות ללקוחות העסקיים הנוכחיים של החברה הנרכשת, ואז גם לצרכנים. בארצות הברית, הרגולטור עדיין לא מספק תשובות, על אף שה-FTC כבר חוקר את העסקה מזה 10 חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים