"רק AI תציל את אנשי ה-IT"

כך אמר איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל, בפתח שני כנסים שערך הסניף המקומי של ענקית התקשורת השבוע, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים ● "היצע פתרונות AI יסייע למנמ"ר.ית לפעול בצורה משופרת"

איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל

"המנמ"ר.ית ואנשי צוות ה-IT שלהם פועלים בסביבה מאתגרת. עליהם לדאוג לאספקת שירותי IT חדשים ולענות לדרישות המשתמשים הפנימיים והלקוחות. בנוסף, עליהם לפעול בתוך סד תקציבי לא פשוט כלל, ובעיקר – עליהם להזריק חדשנות לעורקי הארגון. את כל זאת הם לא יצליחו לעשות לבד. הם נדרשים להיצע פתרונות מבוסס בינה מלאכותית, אשר יסייע להם.ן לפעול בצורה משופרת", כך אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר (Juniper Networks) ישראל.

מלכה דיבר בפתח בשני כנסים אשר ערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנסים, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיימו אתמול (ד') ושלשום (ג') בקומה ה-61 במגדלי שרונה עזריאלי בתל אביב, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

פותרת את בעיות התפעול. בינה מלאכותית.

פותרת את בעיות התפעול. בינה מלאכותית. צילום: ShutterStock

שיבוש "מטורף" בשוק הארגוני בזכות רכישת מיסט

לדברי מלכה, "ניתן לחלק את ההיסטוריה של החברה לשני חלקים – ל-'לפני' ול-'אחרי'. עד לפני ארבע שנים, היינו 'עוד' ספק תשתיות תקשורת, של מבואות ומתגים. פעלנו בעולם הקישוריות. בעקבות רכישת מיסט (Mist), אנו מציעים פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית עבור ארגונים במגזרים שונים. את ההאצה של השינוי הנדרש אנו עורכים בעזרת שורה של פתרונות מבוססי בינה מלאכותית, אשר אחת מהמטרות שלהם היא להבטיח את חוויית המשתמש לאורך כל הדרך. עוד אנו מעניקים את השליטה על כל הרשת, גם אם הארגון פועל באופן מבוזר, מה שמאפיין ארגונים בעידן הפוסט קורונה".

על פי מלכה, "ארגונים נדרשים להיות עם שליטה על הרשת לכל אורך הדרך, לדעת אם יש בעיית אבטחה או קישוריות ומהי הסיבה לבעיה. יכולות להיות הרבה סיבות לבעיות שכאלו – ואנו מספקים את הפתרון לכך".

"פתרון בקרת הרשת, NAC, אותו השקנו", ציין, "נדמה להמצאת הרשת שוב – ומחדש. עם רכישת מיסט עשינו שיבוש 'מטורף' בשוק הארגוני. להערכתי, השירות החדש יביא לשיבוש נוסף. זאת כי העומק של הבנת הרשת והבנת חוויית המשתמש שאנו מעניקים ללקוחות, עושה את כל ההבדל. ארגונים רוצים, משתמשים ואוהבים AI".

מלכה הוסיף כי "בינה מלאכותית פותרת את בעיות התפעול, שהן כאב ראש לכל ארגון וארגון. בעיות רבות נפתרות בצורה אוטומטית. מקימי מיסט, שהיו יוצאי סיסקו, בחרו לנצל את ה-AI לטובת הבנת חוויית המשתמש. על מנת לעשות זאת נדרש מוצר חדשני, עם הארכיטקטורה הנכונה. למתחרים אין את זה".

על לקוחות הסניף הישראלי של ג'וניפר נמנים ארגונים פיננסיים, ארגוני בריאות, חברות היי-טק וחברות אבטחת מידע ישראליות-בינלאומיות.

"חווינו צמיחה בהיקף הפעילות שלנו, כי אנו מזריקים חדשנות מבוססת AI לארגונים", סיכם מלכה. "החברה מצויה בתהליך של צמיחה וזה בגלל החדשנות המבדלת. החברה החלה כחברת הנדסה – ולא עוד. נמשיך להשקיע בתחום, כי הוא מניב לנו יכולת בידול תחרותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים