סטארט-אפ ישראלי שהוקם לפני שנתיים נמכר ליבמ בעשרות מיליונים

החברה, פולאר סקיוריטי, מסייעת לחברות וארגונים לגלות, לנטר ולאבטח מאגרי נתונים בענן ותוכנה כשירות באופן רציף ● יבמ מתכננת לשלב את הטכנולוגיה של החברה מתל אביב בפתרון הגארדיום שלה

מייסדי פולאר סקיוריטי, גיא שני ורועי יעקובי.

פולאר סקיוריטי היא חברה שמסייעת לחברות וארגונים לגלות, לנטר ולאבטח מאגרי נתונים בענן ותוכנה כשירות (SaaS) באופן רציף. החברה הוקמה לפני שנתיים בלבד, והיום (ג') הודיעה יבמ שהיא רוכשת אותה. סכום הרכישה לא נמסר, אולם על פי ההערכות, מדובר ב-60 מיליון דולר.

מדובר בסטארט-אפ קטן יחסית, שהוקם על ידי גיא שני, המנכ"ל, ורועי יעקובי, סמנכ"ל הטכנולוגיות. הוא ממוקם בתל אביב וגייס 8.5 מיליון דולר בסבב סיד, שבו השקיעו הקרנות גלילות קפיטל ו-IBI Tech fund, ומשקיעים פרטיים.

התחום שבו עוסקת פולאר סקיוריטי נקרא DSPM (ר"ת Data Security Posture Management) – ענף בתעשיית אבטחת הסייבר שחושף היכן מאוחסנים נתונים רגישים, למי יש גישה אליהם וכיצד נעשה בהם שימוש, ומזהה נקודות תורפה בעמדת האבטחה הבסיסית, לרבות מדיניות אבטחת המידע, ההגדרות והשימוש בנתונים. החברה מספקת ללקוחותיה דו"חות שמצביעים על סיכוני האבטחה הדחופים ביותר והפרות מדיניות אבטחת המידע, וכן מספקת ניתוח של הגורמים הבסיסיים והמלצות מעשיות לטיפול בהם.

יבמ מסרה כי היא מתכננת לשלב את טכנולוגיית ה-DSPM של פולאר סקיוריטי במשפחת מוצרי אבטחת המידע שלה גארדיום, כדי לספק לצוותי אבטחה פלטפורמת אבטחת נתונים המשתרעת על פני כל סוגי הנתונים בכל מיקומי האחסון – SaaS, בשרתי הארגון או בתשתיות ענן ציבוריות.

זוהי הרכישה החמישית של יבמ השנה. מאז שארבינד קרישנה נכנס לתפקיד מנכ"ל החברה לפני שלוש שנים היא רכשה 30 חברות. בשנים הקודמות קנה הענק הכחול כמה חברות ישראליות, או כאלה שנוסדו על ידי ישראלים, בהן גארדיום, טראסטיר, איזיסורס, XIV ו-Databand.ai.

"ככל שחברות מעבירות יותר מידע לענן – הן פחות יכולות לעקוב אחריו"

שי בנאים, מנכ"ל יבמ ישראל, אמר כי "הוספת הטכנולוגיה של פולאר סקיוריטי לפורטפוליו פתרונות אבטחת המידע שלנו מעניקה רובד חשוב של שקיפות על הדאטה הארגוני – הדלק שמניע את העולם הדיגיטלי – ומשדרגת את הדרכים להגן עליו בכל מקום שבו הוא שוכן. טכנולוגיה ופתרונות של יבמ מגנים כיום על מידע ארגוני של רבבות חברות, בהן כמה מהמובילות בעולם בתחומי הפיננסים, התעשייה, התשתיות, התעופה והאנרגיה".

לדברי שני, "ככל שחברות מעבירות כמויות נרחבות מהנתונים שלהן לענן הציבורי ולאפליקציות SaaS, כך הן פחות יכולות לראות ולדעת היכן נמצא מידע רגיש שלהן, מי יכול לגשת לאותו מידע ולאן הנתונים האלה הולכים בדיוק. זהו שילוב קטלני, שמקשה מאוד למנוע פריצה וגניבת מידע או הפרות של הנחיות אבטחת המידע". הוא ציין כי "ליבמ יש מערך נרחב של פתרונות אבטחת מידע. כחלק מהפורטפוליו של יבמ נוכל לספק פתרון אמיתי לאבטחת מידע מהדור הבא בענן, ביישומי SaaS ובשרתים הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים