"שיגעון" ה-AI הקפיץ את הונם של מייסדי גוגל ב-18 מיליארד דולר

לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, לארי פייג' וסרגיי ברין, המייסדים השותפים של גוגל של אלפאבית, מדורגים במקומות השמיני והתשיעי, בהתאמה, ברשימת עשירי העולם

מימין: לארי פייג' וסרגיי ברין, המייסדים השותפים של גוגל.

לארי פייג' ו-סרגיי ברין, המייסדים השותפים של גוגל של אלפאבית, תפסו גל ענק, כשהונם המשולב גדל ב-18 מיליארד דולר על רקע "שיגעון" הבינה המלאכותית של מנוע החיפוש השבוע, שהקפיץ את מניית החברה.

במהלך Google I/O, כנס המפתחים השנתי של גוגל, חשפה החברה לצד שלל הכרזות, מנוע חיפוש מחודש – המשלב בתוצאות החיפוש תשובות של צ'אטבוט בינה מלאכותית – מה שהקפיץ את מניית החברה וכמובן את הונם של פייג' וברין. מניות אלפאבית עלו כמעט ב-1% בניו יורק ביום שישי האחרון, לאחר זינוק של 8.6% ביומיים שלפני כן.

לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, השווי הנקי של פייג' זינק ב-9.4 מיליארד דולר ל-106.9 מיליארד דולר, בעוד שהשווי של ברין עלה ב-8.9 מיליארד דולר ל-102.1 מיליארד דולר, ונכון לעכשיו, הם מדורגים במקומות השמיני והתשיעי ברשימת העשירים בעולם, בהתאמה.

גם אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר, נהנה מפריחתה-AI. הונו של שמידט גדל בשבוע האחרון ב-1.8 מיליארד דולר. שמידט, שהשקיע במספר עסקים בתחום הבינה המלאכותית, דחף ועודד את המחקר והפיתוח המהיר בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים