פלייטיקה: ההכנסות ירדו, הרווח הנקי עלה

החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנתה הכספית עם ירידה של 3% בהכנסות וגידול של 1% ברווח הנקי ● ההכנסות והרווח למנייה עקפו את תחזיות האנליסטים

תוצאות טובות. פלייטיקה.

פלייטיקה סיימה את הרבעון הראשון של השנה הכספית שלה עם תוצאות מעורבות: ירידה בהכנסות ועלייה ברווח הנקי – כך עולה מהדו"חות שהיא פרסמה היום (ה').

על פי הדו"חות, הכנסות ענקית הגיימינג הישראלית במקורה ירדו ב-3.1% לעומת הרבעון הראשון של שנתה הכספית 2022 ל-656.2 מיליון דולר, ההכנסות ממכירות ישירות לצרכן קטנו ב-0.6% ל-151.5 מיליון והרווח הנקי עלה ב-1.1% ל-84.1 מיליון. הרווח הנקי למניה עמד על 23 סנט. הן ההכנסות והן הרווח למניה היו טובים יותר מתחזיות האנליסטים, שהעריכו שהם יעמדו על 640.9 מיליון דולר ועל 19 סנט, בהתאמה.

המניה של פלייטיקה צנחה ב-12 החודשים האחרונים בכ-38%. עם זאת, ברבעון הראשון של השנה מגמת הירידה התמתנה והמנייה קטנה בקצת יותר מ-4%.

התחזית של החברה היא שההכנסות שלה בשנה הכספית הנוכחית יעמדו על בין 2.57 מיליארד דולר ל-2.62 מיליארד. תחזיות האנליסטים הן כי ההכנסות יגיעו ל-2.62 מיליארד.

המזומן ושווי המזומן של פלייטיקה, נכון ל-31 במרץ, עומדים על 767.2 מיליון דולר.

קרייג אברהמס, נשיא פלייטיקה וסמנכ"ל הכספים של החברה, אמר כי "ההחלטות האסטרטגיות שביצענו בשנה שעברה הניעו אותנו להגדיל את הרווח השולי שלנו, בזמן שההכנסות גדלות מרבעון לרבעון. נמשיך להשקיע בטכנולוגיה שלנו ביעילות, תוך מיקסום החזר ההשקעה, ובכך נמקם את עצמנו לביצועים טובים יותר בשנים הבאות".

הדו"חות הרבעוניים של פלייטיקה מפורסמים ימים אחדים לאחר שדווח שאון צ'או הסינית, ממחזיקי המניות הבולטים בחברה, מכרה 200 אלף מהן תמורת 2.188 מיליון דולר. המכירה אירעה בסוף מרץ. כמו כן, היום דיווח דה מרקר שצ'ואה-חווא פור הסינגפורי, המקורב לשלטון הסיני, עומד לרכוש מאון צ'או 20% מהחברה תמורת 620 מיליון דולר. מדובר בהנחה של 30%. און צ'או מחזיקה ביותר מ-81 מיליון מניות של פלייטיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים