אישום: שידר עצמו בסקייפ אונס את אחייניותיו בנות הארבע

החומר הפדופילי נשלח על ידי הנאשם לאדם אחר שהתחזה לילדה ושאיתו שוחח בסקייפ ● המשטרה הצליחה לאתר ולעצור גם את האדם האחר אשר התחזה לקטינה

עסקו בפדופיליה באמצעות סקייפ. גברים מבוגרים.

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום כנגד תושב הדרום, לאחר שביצע עבירות מין חמורות באחיניותיו בנות הארבע.

את כתב האישום הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. מכתב האישום שהגישה עורכת הדין אלכסנדרה קרא עולה כי בחודש אפריל 2023 הנאשם החל להתכתב באתר היכרויות עם אדם שהציג את עצמו כילדה בת 11. בהמשך, השניים עברו להתכתב בסקייפ, שם הם ניהלו שיחות בעלות אופי מיני.

בשלב מסוים הנאשם ביקש מ"הילדה" להיפגש ולקיים עימה מגע אינטימי. בניסיון לשכנע אותה להיפגש, הוא אמר שיעשה כל מה שתבקש ממנו, ואף הציע שיקיים מגע מיני עם אחייניותיו התאומות בשידור חי. הוא אף מימש את הבטחתו, וביצע באחת מאחייניותיו מעשה אינוס ומעשים מגונים. באחייניתו השנייה הוא ביצע מעשים מגונים, אותם תיעד בתמונות ובסרטונים – ששלח ל"ילדה" בסקייפ.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס בת משפחה, מעשים מגונים בבת משפחה וייצור חומרי תועבה בידי בן משפחה. במקביל, עו"ד קרא הגישה נגדו בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

במהלך חקירתו של הנאשם המשטרה הצליחה לאתר ולעצור את האדם שהתחזה לקטינה, וקיבל מהנאשם את הסרטונים והתמונות המיניות של האחייניות. במסגרת חקירת המתחזה התברר כי ניהל התקשרויות בעלות אופי דומה עם אנשים נוספים. כך, אותרו ברשותו תכנים פדופיליים רבים.

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433 ולוותה באופן צמוד על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים