קורנינג סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל – ותפטר עשרות עובדים

הסיבה לסגירה – כלכלית ● המרכז נסגר לאחר 12 שנות פעילות, ואחרי שלדברי החברה, לא נמצאו אלטרנטיבות"

ניסים אטיאס, מנכ"ל מרכז המו"פ של קורנינג בישראל.

עוד חברה בינלאומית סוגרת את הפעילות שלה בישראל: אחרי שלפני ימים אחדים "התבשרנו" שדרופבוקס תסגור את המרכז שלה בארץ, הפעם הגיע תורה של קורנינג. החברה, שעוסקת בהנדסת חומרים ותהליכי ייצור, תנעל את שערי מרכז המו"פ שלה באיירפורט סיטי ותפטר את עשרות העובדים שלו.

בחברה אומרים כי הסיבה לסגירה היא כלכלית, וכי עשו את מירב המאמצים כדי שהיא לא תקרה. בחברה הבטיחו כי יסייעו לעובדים בחבילת פיצויים ובמציאת עבודה חדשה.

מרכז המו"פ של קורנינג בישראל פועל מזה 12 שנים, ובראשו עומד המנכ"ל, ניסים אטיאס. הוא הוקם לאחר שהחברה רכשה ב-2011 את מובייל אקסס תמורת 180 מיליון דולר. הנרכשת, שנוסדה ב-1998 תחת השם פוקסקום, פיתחה תשתיות תקשורת אלחוטית למבנים וקמפוסים. על פי נתוני סטארט-אפ ניישן סנטרל, היא גייסה קצת מעל 47 מיליון דולר.

קורנינג מגדירה את עצמה כחברת "חומרים, מדע, טכנולוגיה וחדשנות". החברה פעילה בתחומים שונים: היא מייצרת משקפיים, קרמיקות, וחומרים וטכנולוגיות הקשורים לכך. היא נוסדה ב-1851 במסצ'וסטס, ארצות הברית, תחת השם Corning Glass Works, ושינתה את שמה לזה הנוכחי ב-1989. נקודת המפנה הטכנולוגית שלה הגיעה כשאפל פנתה אליה על מנת לפתח מסך רובסטי ל-iPhone שלה, לפני שהוא יצא לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים