היוניקורן הישראלי ראפיד מינה כמנכ"ל חדש את מארק פרנד

החברה - אשר פיתחה את המרקט פלייס הגדול בעולם ל-API - מחזקת את ההנהלה במהלך, כשהמנכ"ל הנוכחי ומייסדה, אידו ג'ינו, יכהן מעתה כיועץ טכני

מארק פרנד, המנכ"ל החדש של היוניקורן הישראלי רפיד.

ראפיד (Rapid לשעבר RapidAPI) – ספקית ה-API Hub הגדול בעולם, המאפשר למיליוני מפתחים ועסקים לבנות, לצרוך ולנהל ממשקי API – הודיעה היום (ה') כי מארק פרנד נבחר לכהן כמנכ"ל החדש שלה, "במטרה לחזק את מנהיגות החברה, תוך בניית מצוינות תפעולית לקראת שלבי הצמיחה הבאים". כחלק מהמעבר, אידו ג'ינו, מייסד החברה, אשר כיהן כמנכ"לה מיום הקמתה, ימשיך לתמוך בראפיד כיועץ טכנולוגיה ואסטרטגיה.

"ראפיד גדלה בקצב מדהים בשש השנים האחרונות ואני גאה מאוד במה שהשגנו", אמר ג'ינו. "כעת, שהחברה נכנסת לשלב הבא שלה ומרחיבה את השירותים שלה לחברות ענק בינלאומיות, אני מאמין שזה הזמן הנכון עבורי לפרוש ולהעביר את אחריות המנכ"לות למארק פרנד. המומחיות העמוקה של מארק בניהול ארגונים בעלי צמיחה גבוהה, בשילוב עם הגישה שלו, המבוססת על נתונים, ומערכת היחסים ארוכת השנים שלו עם קהילת ההון סיכון, הפכו אותו למועמד אידיאלי להוביל את ראפיד לפרק הבא שלה".

אידו ג'ינו, מייסד ויועץ טכני ב-ראפיד, ומנכ"לה לשעבר.

אידו ג'ינו, מייסד ויועץ טכני ב-ראפיד, ומנכ"לה לשעבר. צילום: דמיאן מרהפקה

ל-פרנד יותר מ-30 שנות ניסיון כסמנכ"ל כספים, כסמנכ"ל תפעול, כחבר דירקטוריון וכמשקיע הון סיכון, בחברות SaaS העוסקות בהנעת טרנספורמציה דיגיטלית, מסטארט-אפים לארגונים בשווי מיליוני דולרים. כסמנכ"ל כספים, היה פרנד ממונה כיועץ לדירקטוריונים ומנכ"לים, עם התמקדות בהגדלת הפעילות הגלובלית. יש לו רקורד עשיר של צמיחה, רווחיות ואקזיטים מוצלחים, והוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת MIT ותואר שני במנהל עסקים מבית הספר לעסקים של הרווארד.

"יש לנו הזדמנות עצומה בתחום ה-API, אשר צומח ללא הפסקה, כאשר חברות מאמצות את הגל הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית ו-ראפיד נמצאת בעמדה מצוינת לנצל את השינוי הזה, תוך שינוי חיובי בפיתוח התוכנה", אמר פרנד המנכ"ל החדש. "אידו הוא מנהיג בעל חזון, שלקח את ראפיד משלב הרעיון ליוניקורן שהיא כיום, והוביל את החברה בהצלחה מרובה בארבעה סבבי גיוס. אני נרגש שנבחרתי להמשיך לפתח את החזון של אידו ולהרחיב את השפעתה של ראפיד בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים