מחקר: 88% מהמנמ"רים רואים בעבודה בעננים קושי עבורם

לפי נט-אפ, 98% מהארגונים מושפעים ממורכבות התפעול בענן ● 37% ממנהלי הטכנולוגיות השיבו שחצי או יותר מתשתית הענן שלהם תיתמך על ידי יישומי AI

יכול לסייע לבנקים במודרניזציה. הענן.

88% ממנהלי.ות הטכנולוגיות בארגונים סבורים.ות כי העבודה בסביבות ענן שונות מהווה קושי עבורם, וכמעט כל (98%) המנמ"רים.יות הושפעו ממורכבות העבודה מול סביבות ענן רבות ברמה שעלולה לפגוע בביצועים, להוביל לאובדן רווחים ולהשפיע על הצמיחה העסקית – כך לפי מחקר חדש של נט-אפ.

ענקית התוכנה פרסמה את דו"ח המורכבות בענן 2023, שבדק כיצד מקבלי החלטות טכנולוגיות פועלים מול דרישות ענן בעקבות השינוי הדיגיטלי, יוזמות AI והמורכבות של סביבות מרובות עננים. את המחקר ערך מכון Wakefield בקרב 1,300 מנהלי נתונים וטכנולוגיות בארגונים ברחבי העולם.

הדו"ח מצא כי כשליש מהמנמ"רים, 32% מהם, נאבקו למסד חזון ענן ברור יותר ברמה המנהלית. 84% השיבו שמצפים מהם להראות תוצאות של הטמעת אסטרטגיית הענן. כמחציתם, 49%, ציינו שכאשר דנים על אסטרטגיית ענן, עולות דאגות סביב העלויות, ו-37% דיווחו שחצי או יותר מתשתית הענן שלהם תיתמך על ידי יישומים המונעים על ידי בינה מלאכותית.

"השינוי הענני" שעובר על מנהלי הטכנולוגיות

"חל שינוי באופן שבו מנהלי טכנולוגיות רואים את הענן ומנהלים יוזמות ענן", אמר רונן שוורץ, סגן נשיא בכיר ומנהל לתחום אחסון ענן בנט-אפ. "בתקופה שבה יותר ארגונים מאמצים את הענן ומתחרים ביניהם על חדשנות, מנהלי טכנולוגיות מתמודדים עם לחצים גוברים לתמרן בין כמה עדיפויות בו זמנית. כתוצאה מכך, הם חושבים מחדש כיצד לנהל ביעילות ובביטחון את הסביבה הזו".

"סביבות המחשוב המודרניות הן מורכבות מאוד. לצד זאת, מופעלים על המנהלים לחצים להראות תוצאות מהשקעות ענן", אמרה גבי בוקו, מנהלת שיווק ראשית בנט-אפ. "אנחנו מסייעים לפשט את המורכבות בעזרת גישה שמאפשרת למנהלי טכנולוגיות להגביר את קצב החדשנות, להפחית עלויות ולשפר עקביות וגמישות בסביבות ענן ארגוניות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בלה

    כן נטאפ רוצים עדיין למכור קופסאות עם דיסקים..

אירועים קרובים