יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ''ג

לזכור ולא לשכוח: חברות היי-טק מציינות את יום השואה

מזיכרון בסלון ועד לדיון על המרד בגטו וילנה, מסיור ביד ושם ועד לסיפורים משפחתיים – חברות היי-טק מקיימות אירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

חברות היי-טק זוכרות את השואה.

חברות היי-טק רבות מציינות היום (ב') ויציינו מחר את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. בחלק מהמקרים מדובר ביוזמות של עובדים ובחלקם האחר – של החברה. כך או כך, החברות, הידועות בחגיגות המרהיבות והגרנדיוזיות שלהן, מוכיחות שהן יודעות לזכור ולציין גם את הימים הלאומיים החשובים.

ליקטנו עבורכם כמה דוגמאות לאירועים שכאלה, שהגיעו לשולחן המערכת.

מיקרוסופט: עדות של אביו של אחד העובדים

מיקרוסופט ישראל מארחת אירוע זיכרון בסלון בקמפוס החברה בהרצליה, שבו יתארחו שורדי השואה יצחק שיפר ואלכס חרונטמן, שיחלקו את עדותם עם העובדים. חרונטמן הוא אביו של אחד מעובדי החברה. בנוסף, תרמו עובדי מיקרוסופט בישראל מעל 65 אלף שקלים לעמותת לפרויקט סיוע לחיים של עמותת לתת. התרומה תסייע לשורדי שואה שסובלים ממחסור במזון, בעיות רפואיות, בדידות ומצוקה כלכלית.

חברות היי-טק רבות אחרות מקיימות לרגל יום השואה אירועי זיכרון בסלון, דוגמת פלייטיקה ואיטון.

בטיקטוק, מעבר לקמפיין הזיכרון שאותו החברה מקיימת יחד עם משפיעני הרשת, ערכו סיור לעובדים במוזיאון יד ושם, שבמסגרתו שמעו העובדים עדות של ניצולת שואה.

אינוביז מעלה על נס את מעשי המרד בגטאות

אינוביז תארח את נטלי אלגרבלי, שתעביר לאנשי החברה את ההרצאה "התנגדות בכל מחיר? פרשת המרד בגטו וילנה". העובדים ידונו בשאלת המרד המזוין והמורכבויות השונות שעימן נאלצה להתמודד המנהיגות היהודית באירועי המרד השונים – כולל מרד גטו ורשה, שהשנה מצוינות 80 שנים לגבורתו.

חברה נוספת שמציינת את יום הזיכרון לשואה ולגבורה היא מון אקטיב. שם, עובדי החברה החליטו ליזום אירוע זיכרון, שבו הם יחלקו זה עם זו את הסיפורים המשפחתיים שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים