וובהלפ משיקה בישראל תוכנית לסטארט-אפים ולחברות צמיחה

התוכנית מיועדת לחברות שיש להן מוצר או שירות ותהליכים, ובשלב הראשון היא תתמקד בתחומי הפינטק, הטראוול-טק, ההלת'-טק והשירותים המקצועיים

קובי שמרלר, מנהל תוכנית The Nest by Webhelp בישראל.

חברת מיקור-החוץ הצרפתית וובהלפ, שפתחה לפני יותר משנה שלוחה בתל אביב, משיקה בארץ את The Nest by Webhelp – תוכנית של החברה שמספקת לסטארט-אפים וחברות בצמיחה שירותים עסקיים מותאמים לצרכיהם, במודל של מיקור-חוץ. את התוכנית בישראל מנהל קובי שמרלר, בעל ניסיון של קרוב ל-20 שנים בתפקידי ניהול בכירים בארץ ובאירופה, הן במגזר הסטארט-אפים והן בחברות גדולות.

וובהלפ הוקמה בשנת 2000 והיא בין חברות מיקור-החוץ של שירותים עסקיים הגדולות באירופה ובכלל בעולם. החברה מעסיקה יותר מ-120 אלף עובדים במעל 60 מדינות ויש לה מעל 1,350 לקוחות, בהם מותגי ענק. על לקוחותיה נמנות 11 מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס וחמש חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

תוכנית The Nest מיועדת לסטארט-אפים ולחברות בשלבי צמיחה, בדרך כלל לאחר גיוס בסבב A, שיש להן כבר מוצר או שירות ותהליכים מוכחים. חברות מסוג זה נמדדות כיום במדדי רווחיות ויעילות. ב-וובהלפ אומרים ששירותי מיקור-חוץ מאפשרים להן להתמקד בפיתוח המוצר, בשירות ובצמיחה – ללא הנטל האופרטיבי הכרוך ביישום של מערכים בינלאומיים שמתמקדים במשימות ותהליכים שגרתיים, שחוזרים על עצמם.

לחברות באילו תחומים מיועדת התוכנית?

בשלבים הראשונים של יישום התוכנית בישראל תציע התוכנית את השירותים העסקיים לסטארט-אפים בתחומי הפינטק, הטראוול-טק, ההלת'-טק והשירותים המקצועיים. סל שירותי מיקור-החוץ שמציעה התוכנית כולל: שירותי תמיכה בלקוח במגוון רחב של ערוצים, תמיכה טכנית, תמיכה במכירות B2B ו-B2C, שירותי ניהול פלטפורמה ושירותי תוכן דיגיטליים, ניהול אתרים ורשתות חברתיות, תשלומים ועוד. ב-וובהלפ מציינים שהתוכנית תאפשר לסטארט-אפים גמישות תפעולית גבוהה, יכולת מיקוד משאבים מדויקת בתחומי הליבה של החברה, וחיסכון תפעולי משמעותי תוך שמירה ופיתוח של יכולות ההתרחבות של החברה.

"בעולם שבו הרווחיות היא הסמן המרכזי לאיכות הפעילות של סטארט-אפים ישנה חשיבות גדולה למזעור הסיכונים התפעוליים. מיקור-חוץ נכון מאפשר הקטנה משמעותית של הסיכונים הפיננסיים והתפעוליים הקשורים להקמה של מערכי שירות ופתיחה של שווקים בינלאומיים חדשים", אמר שמרלר. הוא הוסיף כי "הרעיון העומד בבסיס התוכנית הוא להיות 'שותף מיקור-חוץ לצמיחה' של חברות סטארט-אפ וחברות בשלבי צמיחה, תוך מינוף הניסיון הבינלאומי הנרחב של וובהלפ בתחומי שירות הלקוחות, המכירות, התוכן הדיגיטלי והתשלומים. לתוכנית מודל שמשלב תמחור אטרקטיבי, מיקוד ניהולי עם גמישות גבוהה, ויכולת להגיב ולהתאים במהירות למציאות משתנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים