בכירים בהיי-טק: "ביבי התנתק לגמרי, ברקת כלומניק"

אייל ולדמן, מייסד מלאנוקס, ומוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, חברים בקבוצה שמסרים חריפים שלה נגד נתניהו, שר הכלכלה ברקת והתוכנית המשפטית של הממשלה נחשפו אתמול (א') בחדשות 13 ● מה הם כתבו?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בכירי המשק חושבים שראש הממשלה, בנימין נתניהו, "מנותק", שר הכלכלה, ניר ברקת, הוא "דרעק" ו-"כלומניק", והממשלה החריבה את המשק בשלושת החודשים מאז שהוקמה – כך נחשף בהתכתבויות ווטסאפ ביניהם, שנחשפו אתמול (א') בחדשות ערוץ 13.

שר הכלכלה, ניר ברקת.

שר הכלכלה, ניר ברקת. צילום: שלומי אמסלם, לע"מ (ארכיון)

בין משתתפי הקבוצה נמצאים שניים מבכירי ההיי-טק הישראלי – אייל ולדמן, מייסד מלאנוקס, ומוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. בקבוצה חברים בכירים משלל מגזרים במשק, בין היתר: הראל ויזל, הבעלים של פוקס; איתן בר זאב מקניוני ביג; דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים; דנה עזריאלי מקניוני עזריאלי; ועמרי פדן, הזכיין של רשת מק'דונלדס בישראל.

אייל ולדמן, מייסד ולשעבר מנכ"ל מלאנוקס.

אייל ולדמן, מייסד ולשעבר מנכ"ל מלאנוקס. צילום: יח"צ

חדשות 13 פירטו התכתבות ממושכת בין חברי הקבוצה. ולדמן ציין במהלכה ש-"לדעתי, שרה מתפוצצת עליו (על בנימין נתניהו – י"ה) עכשיו", עם התגברות המחאה והקשיים בהעברת חוקי התוכנית המשפטית של הממשלה. על נתניהו כתב ולדמן כי "הוא התנתק לגמרי". גוטמן ציין על ברקת כי "הוא תמיד היה טרמפיסט, כלומניק".

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס. צילום: עידן גרוס

הנה עוד כמה "פנינים" שכתבו הבכירים על הממשלה, חבריה ותוכניותיה. גיל אגמון מדלק רכב כתב כי ברקת הוא "דרעק אמיתי" וליאורה עופר ממליסרון, שהיא הבעלים של קניוני עופר, ציינה כי "הוא, הסנוב המשכיל עם חשבון הבנק המפוצץ, מעז למכור את עצמו כאזרח סוג ב'. כמה עלוב האיש הזה". היא התייחסה בכך לעובדה שברקת החליף את התמונה המייצגת שלו ברשתות החברתיות לקמפיין "אזרח סוג ב'" שמפלגות הקואליציה מפיצות בימים אלה.

ויזל העלה השערה שנתניהו "ימנה את יאיר נתניהו (למפקד מחוז תל אביב של המשטרה – י"ה)… הזיה", והתייחס לטייסים שאמרו שלא יתנדבו עוד לשירות מילואים כשכתב: "לטייסים האלה מגיע מגן גבורה. (הם – י"ה) עשו אימפקט שהפגנה של שני מיליון איש לא תעשה". משתתפי הקבוצה הביעו הסכמה שיש להמשיך במחאה נגד התוכנית המשפטית של הממשלה וחלקם העריכו ש-"זה לא ייגמר בהסכמות".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זכריה זוכר

    מפחדים ממדיניות כלכלית פתוחה ושפויה ומפירוק המונופולים, דבר שיפרק את המחתרת של הטייקונים שרק פוגעת בכלכלת המשינה. מצד אחד הם מעסיקים הרבה ישראלית אבל מנגד הם דופקים את המדינה ורוב הציבור משלם. רק פירוק המונופולים שלהם, חזרה לאיסור החזקת ערוץ או רשת תקשורת ע"י טייקון כלכלי, פתיחת השוק ליבוא מתחרה ירגיעו את גאוות הטייקונים בעצמם, יורידו את המחירים ויאזנו את המשק.

  2. יוסי

    מה משנה מה הם חושבים או באלו שמות הם מכנים זה שהם בענף הייטק לא עושה אתם אנשי אמת או אנשים מורמים מעם סתם אזרחים כמו כולם ירצו ישארו ירצו יברחו לחו״ל ושיפוטו רגל !לא צריך בכלל לפרסם כל ציוץ מטומטם שלהם?

  3. יוסף

    הלו אתם אתר של מחשבים לא של פוליטיקה מסריחה השתגעתם

  4. תמי

    אני בכירה מאוד בהייטק ומחוברת לרבים מבכיריה ואף אחד מאיתנו לא חושב שביבי מנותק ובלבלבלה ואולי ההיפך . כותרת פוליטית ומבישה ובטח כם לא תטרחו לפרסם את התגובה. תתבישו

  5. ד

    צודקים,נתניהו לא מנותק משום דבר, אבל יצר הנקמה שלו גדול מאחריותו הממלכתית למדינת ישראל.

  6. יותר מזה

    לצערנו זה רק מוכיח את הרמה האישית הנמוכה שלהם, שהייתי מצפה לרמת שיח יותר בוגרת ומכבדת בקבוצה כלכלית. אנשים שבשביל הכאב בטן והאגו שלהם מסכימים להרוס את המדינה.

  7. דוד

    השניים הללו חושבים שהם מלכי העולם, השכל ניתן רק להם והם יודעים הכח טוב לנהל מדינה מורכבת. נכון, יש להם כסף, וזה מדבר מפיהם, כולל ניבול פה, להג ולעג, בלי מילה רצינית אחת. השינאה והקינאה מדברת מגרונם . התקשורת מאדירה את דבריהם. הם הורסים את הכלכלה, מודיעים על הפסקת השקעות והעברת כספים לסוויס בנק בשוויצריה , ומאשימים את נתניהו והממשלה בהרס הכלכלה. תודיעו ברבים: הם פוגעים במשקיעים ישראלים ויהודים, בחוסכי הפנסיה וקרנות הנאמנות וקרנות ההשתלמות, מפסידים להם כספים ועוד חוגגים. עולם הפוך. הם מהמובילים בהרס מדינת ישראל וכיליון המדינה ותושביה , ביחד עם ברק ואבי ריכטר וחלוץ ויעלון ןדיסקין וחולדאי ופרדו ועוד כולם עושים פוטש צבאי לממשלת ישראל. ותגידו לי שאני טועה.

  8. אינשם

    אייל ולדמן, אתה חבר של הראל ויזל ועמרי פדן? בושה! על זה נאמר: תגיד לי מיהו חברך, ואדע מי אתה...

אירועים קרובים