ביידן, לברון ג'יימס ומפורסמים נוספים מוותרים על ה-"וי" הכחול בטוויטר

הסיבה: הדרישה של החברה לשלם עבורו ● אילון מאסק, הבעלים של הרשת החברתית, הגן על ההחלטה וטען שכל רשת חברתית שלא תעשה זאת - תיכשל

נדרש לסוגיית ה-AI בהקשר ליכולותיה של סין. נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

טוויטר הודיעה באחרונה כי ב-1 באפריל, שחל אתמול (ש'), היא תסיר את ה-"וי" הכחול ממשתמשים בעלי עוקבים רבים שלא הסכימו לשלם עליו. המחיר עומד על שמונה דולר לחודש או 84 דולר לשנה. למרות התאריך, זאת לא הייתה מתיחה. מדובר ב-420 אלף משתמשים, שרבים מהם אלה אנשי ציבור וסלבס. חלק מהם הודיעו מאז ההכרזה של הבעלים, אילון מאסק, שהם לא ישלמו את המחיר שטוויטר דורשת עבור ה-"וי" הכחול, ולמעשה מוותרים עליו.

המפורסם ביותר מביניהם הוא נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. ולא רק הוא: באתר אקסיוס דווח כי הבית הלבן לא ישלם עבור ה-"וי" הכחול לכלל העובדים בו. מנהל אסטרטגיית הדיגיטל של הבית הלבן, רוב פלהרטי, שלח ביום ו' מייל לעובדים שבו הוא כתב כי "אנחנו מבינים שה-'וי' הכחול של טוויטר לא מספק אימות כשירות ברמה האישית. למעשה, 'וי' כחול ישמש מעתה רק לציון העובדה שמדובר בחשבון של משתמש משלם". יצוין כי לפחות נכון לעכשיו, מדובר בבית הלבן בלבד ולא בגופי ממשל אמריקניים אחרים.

בין המפורסמים הנוספים שהודיעו כי יוותרו על ה-"וי" הכחול ניתן למצוא את כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, הראפר ICE T, השחקן ג'ייסון אלכסנדר ושדר הטלוויזיה הוותיק דן ראת'ר, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני שמח לשלם על הרבה דברים. 'וי' כחול באתר הזה (הוא כתב THIS באותיות גדולות, כהדגשה – י"ה) הוא לא אחד מהם". ICE T "הרביץ" קללה עסיסית בתגובה למהלך ואלכסנדר כתב כי אם הוא יאבד את הסימן – הוא יעזוב את טוויטר, משום ש-"אז, כל אחד יוכל להתחזות אליי".

מאסק הגן ביום ו' על החלטתו לגבות את התשלום המדובר וטען כי שכל רשת חברתית שלא תעשה זאת – תיכשל, כי היא תוצף בבוטים. "האתגר הבסיסי כאן הוא שקל ליצור 10,000 או 100 אלף חשבונות טוויטר מזיופים עם מחשב ביתי אחד ובינה מלאכותית מודרנית", ציין. לדבריו, זאת הסיבה שהחברה לחצה על המשתמשים לשלם עבור ה-"וי" הכחול.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גדי

    כל הכבוד יש להילחם בפיק ניז שכן מערכת המשפט אינה יכולה או רוצה לעשות זאת. אז דרך הכיס זו שיטה נכונה.

אירועים קרובים