ביום א' זה קורה: טקס הכתרת מצטייני המחשוב לשנת 2022

הטקס השנה בסימן 30 שנה לקיום התחרות לצד הצדעה והוקרה לחברות שהובילו את המצוינות בישראל ● בתחרות - מספר שיא של פרויקטים ● מי יהיו המנ"מרים המצטיינים? מי יהיה אלוף האלופים?

הפרסים - לטובים ביותר. תחרות מצטייני המחשוב IT Awards

טקס הכתרת והענקת אותות הצטיינות לזוכים בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים לשנת 2020 ייערך ביום א' הקרוב, באולם הכנסים EAST בתל אביב.

האירוע יתקיים בסימן 30 שנה לקיום התחרות, שמעודדת את המצוינות, ההתחדשות וההתייעלות בכל ענפי המשק בישראל, ומעודדת את המצוינות בעבודת ארגוני ה-IT במשק.

הייתה זו שנת שיא בהשתתפות הארגונים בתחרות – הוגשו קרוב ל-900 פרויקטים ב-11 קטגוריות שונות. בטקס ביום א' יוענקו קרוב ל-300 פרסים בקטגוריות השונות, ל-117 ארגונים שונים מכל רחבי הארץ.

בחירת הזוכים נעשתה על ידי קבוצה של מעל 60 שופטים, אנשי מקצוע, מנמ"רים לשעבר ועיתונאים בלתי תלויים, בשני שלבי שיפוט: שלב ראשון באמצעות הווב, שם נעשה תהליך הסינון הראשוני, והשלב השני, שלב הראיונות הפרונטליים, עם נציגי הארגונים.

אירוע המצטיינים משולב כאחת מהמשימות בכל ארגוני ה-IT בישראל, וההתרגשות לקראת קבלת ההצטיינות היא רבה מאוד, ואיתה גם המתח.

לאירוע צפויים להגיע 1,500 איש, ביניהם בכירים במגזר הציבורי, הממשלתי, בשלטון המקומי, ובמגזר העסקי והפרטי. האירוע ייפתח בהצדעה והוקרה למרכז החדשנות לחיילים הדרוזים, שהוקם בעוספיה על ידי העמותה למען החייל הדרוזי ובשיתוף חברת סיסנת, מקבוצת אמנת.

המגה פרויקט של השנה. ענן ממשלתי. פרויקט נימבוס. אילוסטרציה.

המגה פרויקט של השנה. ענן ממשלתי. פרויקט נימבוס. אילוסטרציה. צילום: BigStock

מגה פרויקט: נימבוס – הפרויקט של השנה

בתחרות יועקו תעודות ומגן הוקרה למגה פרויקט המעבר של הממשלה לעבודה בסביבת ענן, המוכר בשם פרויקט נימבוס.

מטעם הממשלה צפויים להשתתף: החשב הכללי של האוצר; מינהל הרכש בחשב הכללי, שהוביל את המכרז המורכב לבחירת החברות שיקימו את תשתיות הענן בישראל עבור הממשלה; מערך הדיגיטל הלאומי ורשות התקשוב, המיישמים את המעבר לענן; ומערך הסייבר. כמו כן יוענקו תעודות לשותפים לפרויקט, ביניהם שתי החברות שזכו במכרז: אמזון וגוגל.

במלאת 20 שנה לפרויקט, ילווה הטקס ברגעים של נוסטלגיה, שבהם יוקרנו דברי ברכה של מנכ"לי החברות שפועלות בישראל מעל 20 שנה, והן מובילות ותורמות למצוינות בישראל.

בחלק השני של הטקס יוענקו אותות הערכה ל-20 מנמ"רים מכל המגזרים במשק, שנבחרו על ידי ועדת איתור בראשות פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת תל אביב.

אירוע מצטייני המיחשוב הוא אחד האירועים המרכזיים שמקיימת קבוצת אנשים ומחשבים, המציינת 42 שנה לפעילותה.

פירוט הארגונים שיקבלו את אות הצטיינות לשנת 2022, וסיקור האירועים, יתפרסמו ביום א' באתר אנשים ומחשבים ובניוזלטר היומי הדיילי מיילי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים