וואן טכנולוגיות מגייסת למשרת מפתח פרומפטים – לראשונה בישראל

מדובר במקצוע חדש אשר נולד בעידן הבינה המלאכותית ו-ChatGPT, שהגיוס אליו נערך זו הפעם הראשונה בהיי-טק המקומי על ידי חטיבת ONE BI של הקבוצה

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדטה של וואן, ONE BI, שמגייסת למשרה החדשה.

חטיבת ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות מגייסת, לראשונה בתעשיית ההיי-טק בישראל, למקצוע חדש – מפתח פרומפטים. הגיוס למשרה זאת מגיע חודש לאחר השקת GEKO, צ'אט הבינה המלאכותית המבוסס GPT3 של OpenAI, הראשון התומך בעברית ברמה טובה.

הודעת הדרושים פורסמה בלינקדאין של החטיבה ונכתב בה: "גם אתם מחוברים ל-Chat GPT3 מהרגע שהוא יצא? גם אתם כל הזמן מחפשים את הפרומפטים הכי מעניינים? זה הזמן להפוך את התחביב למקצוע – אנו מחפשים מפתח פרומפטים לפעילות הבינה המלאכותית שלנו".

תפקידו של מפתח פרומפטים להגדיר את יכולות ומטרות הבוט המבוסס AI, באמצעות אימון מודלים שפתיים, כתיבת לוגיקה בשפה חופשית ואחר כך כתיבת הקוד.

היכולות הנדרשות לתפקיד מגוונות וכוללות שילוב של יכולות טכנולוגיות כמו שליטה ב-CSS, HTML, JavaScript, Node.js, React.js וכן יכולות אישיות כגון הבנה בטבע האדם, יצירתיות ואנגלית ברמה גבוהה.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות: "במסגרת פעילות מו"פ של יישומים לשוק העסקי, על בסיס טכנולוגיות AI (בינה מלאכותית) ו-NLP (עיבוד שפה), עלה אצלנו הצורך לגייס מפתחי פרומפטים. מדברים על כך שעידן ה-AI יגרום למקצועות להיעלם מהשוק, זה אולי נכון בחלקו, אבל במקביל מתפתח ביקוש למיומנויות חדשות ומגוונות. עד כמה שידוע לנו, אין כיום משרה כזאת בשוק הישראלי, ואנחנו הראשונים לגייס בתחום. אנו מודעים לכך שמדובר בפיתוח תפקיד תוך כדי ריצה, ולשם כך נחוצים לנו אנשים בעלי שילוב יכולות לא שגרתי ונכונות להתמודד עם אתגרים מקצועיים מלהיבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים