"חדשנות טכנולוגית תשנה את האופן בו אנו צורכים מוצרים פיננסיים"

כך אמרה ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך, שתהיה אחת מדוברי המפתח בוועידת הפסגה של ה-IT ● גואטה תתייחס בדבריה גם לתהיה למה להתעקש על בנקאות פתוחה

ענת גואטה, יו"רית רשות ניירות ערך. צילום: רמי סבח

אחת מודברי המפתח בוועידת הפסגה של ה-IT של אנשים ומחשבים, שתתקיים ב-31.10 במרכז הכנסים לאגו, תהיה יו"ר הרשות לניירות ערך, ענת גואטה.

בהרצאתה תדבר גואטה על השפעתה הטכנולוגיה על שוק ההון, וכיצד היא תבצע בו מהפכה של ממש. "אחד מיעדיה האסטרטגיים של רשות ניירות ערך הינו הטמעה של חדשנות טכנולוגית מתוך ההבנה כי יש בטכנולוגיות החדשות כדי לייצר מציאות חדשה ולשנות מן היסוד את האופן בו אנחנו צורכים מוצרים פיננסיים", אמרה גואטה.

"בעולם החדש, הטמעה של חדשנות טכנולוגית תגדיל את המגוון ואת ההיצע, תייעל ותוזיל מוצרים ושירותים פיננסיים שמיועדים לתעשייה הפיננסית ולציבור בישראל", הרחיבה גואטה. "ממשלת ישראל הטילה על הרשות ניירות ערך להוביל את פיתוח האקוסיסטם של תעשיית הפינטק בישראל, ולהעניק את הרישיונות לחברות הפעילות בתחום שמעוניינות להציע את שירותיהן ומוצריהן כאן בישראל, במטרה לחולל תחרות במערכת הפיננסית".

גואטה גם מקדמת את רפורמת הבנקאות הפתוחה, שבין היתר מאפשרת ניוד לקוחות בין הבנקים באופן מקוון ואוטומטי.

גואטה מכהנת כיו"ר רשות ניירות ערך מזה כשלוש שנים. ובין היתר מקדמת אג'נדה לחיבור שוק ההון להיי-טק ופועלת להטמיע חדשנות פיננסית.

גואטה, כלכלנית בהכשרתה, הייתה שותפה בשנת 2010 להקמת חברת אנטרופי שירותי מחקר כלכלי, שעסקה בייעוץ למשקיעים מוסדיים. בשנת 2005 הייתה שותפה להקמת ארקו החזקות וכיהנה כמנהלת הכללית של החברה. בנוסף, מילאה, בתחילת דרכה, שורה של תפקידים בבנק מזרחי טפחות. לגואטה תואר מוסמכת במנהל עסקים עם התמחות במימון ממכללת נתניה.

לרישום להשתתפות בוועידה לחצו על הלינק הבא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים