מיקרוסופט תחדל להציע את אפליקציית Office שלה במכשירי כרומבוק

השינוי ייכנס לתוקפו החל ב-18 בספטמבר והאפליקציה כבר לא תהיה זמינה ב-Google Play עבור משתמשי הכרומבוקים, וכן אמורה להפסיק לתפקד בכרומבוקים בהם היא כבר מותקנת

אפליקציית Office עוזבת אותם. מחשבי chromebook. צילום אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט, מזה כמה שנים, מנגישה את האפליקציות המשרדיות שלה כמעט לכל מערכת הפעלה שקיימת ביקום, אבל הפעם מדובר בהודעה הפוכה: החברה החליטה להפסיק את הזמינות של Office עבור מחשבי הכרומבוק מבוססי ה-Chrome OS של גוגל.

החברה הודיעה כי החל ב-18 בספטמבר האפליקציה של Office כבר לא תהיה זמינה ב-Google Play עבור משתמשי הכרומבוקים. מי שירצה לאחר מכן לגשת ליישומים הללו יצטרך לעשות זאת באמצעות הדפדפן ב-Office.com או ב-Outlook.com. מאותו יום האפליקציה גם אמורה להפסיק לתפקד בכרומבוקים בהם היא כבר מותקנת.

עם זאת, יש לשים לב שמדובר בגרסה שמיועדת ל-Chrome OS ולא לאנדרואיד. מי שמשתמש בטלפון מבוסס אנדרואיד, או טאבלט, יוכל להמשיך להשתמש בגרסה החינמית של אפליקציות ה-Office, וכמו כן הן יהיו זמינות בחנות האפליקציות של גוגל.

לא ברור אם ההחלטה של מיקרוסופט נבעה מכך שגם כך כנראה כי רוב משתמשי הכרומבוק משתמשים ב-Workspaces של גוגל כסביבה היישומית המשרדית, או כל סיבה אחרת. מההודעה של החברה בוודאי אי אפשר ללמוד: "זה מאמץ לספק את החוויה המיטבית ביותר עבור לקוחות Chrome OS/Chromebook".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים