מנכ"ל קיידנס עוזב את תפקידו – נשיא החברה ימונה במקומו

המנכ"ל, ליפ-בו טאן, יעזוב את תפקיד המנכ"ל ב-15 בדצמבר ויהפוך להיות יו"ר החברה ● הנשיא, אנירוד דווגאן, ימונה במקומו וישמש בתפקיד כפול

זה שנכנס וזה שיוצא: מימין, בהתאמה, אנירוד דווגאן וליפ-בו טאן. צילום: קיידנס

חילופי גברי בקיידנס: המנכ"ל הנוכחי, ליפ-בו טאן, יעזוב את תפקידו ב-15 בדצמבר השנה. מי שיחליף אותו יהיה הנשיא הנוכחי של חברת השבבים, אנירוד דווגאן, שישמש בתפקיד כפול לאחר המינוי – כך הודיעה זו אמש (ג').

טאן פורש מהתפקיד הנוכחי כדי לשמש כיו"ר החברה, והוא יצטרף לחבר המנהלים שלה כבר בתחילת השבוע הבא. זאת, במקביל לפעילותו בקרן ההשקעות וולדן, שאותה הוא ייסד ושהוא משמש כיו"ר שלה. טאן פורש מהתפקיד לאחר 12 שנים שבהן ההכנסות של החברה כמעט ושולשו והן עומדות על כשלושה מיליארד דולר, עם מנייה שעלתה ב-3,200% ועם שולי רווח תפעולי שצמחו ב-35%.

"כיו"ר החברה, אתמקד בזיהוי הזדמנויות חדשות להתרחבות בשוק, יוזמות אסטרטגיות מרכזיות, העמקת היחסים עם לקוחותינו ומיקסום הערך לבעלי המניות. דווגאן ואני הובלנו יחד את קיידנס בשנים האחרונות, ונמשיך להיות שותפים קרובים מאוד בתפקידים החדשים שלנו כדי למקסם את ההזדמנויות האדירות העומדות לפנינו", אמר טאן.

דווגאן משמש כנשיא קיידנס מאז 2017 והיה אחראי על כל המחקר והפיתוח, המכירות והנדסת השטח, וכן על קבוצות האסטרטגיה, השיווק והפיתוח העסקי, כולל מיזוגים ורכישות. הוא גם ניהל את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה.

"לצידם של יותר מ-9,000 עובדי קיידנס המוכשרים, טאן ואני נשארים מחויבים להאיץ את החדשנות שלנו, להעמיק את השותפויות עם לקוחות וארגונים אחרים באקו-סיסטם ולהמשיך לשמח את בעלי המניות שלנו", אמר דווגאן לקראת המינוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים