ביי-ביי Fleets: טוויטר מפסיקה את שירות הציוצים הנעלמים

שמונה חודשים בלבד לאחר שהושק, טוויטר מפסיקה את שירות Fleets, ומציינת, כי "לא ראינו עלייה במספר המשתמשים החדשים שמצטרפטים לשיחות עם Fleets כפי שקיווינו"

בלי ציוצים נעלמים בטוויטר. צילום: BigStock

ביי-ביי, Fleets: שמונה חודשים בלבד לאחר שהושק, טוויטר מפסיקה את שירות Fleets, שאפשר לפרסם ציוצים שנעלמים לאחר 24 שעות, זאת בשל שימוש מועט בשירות.

החל מה-3 באוגוסט, המשתמשים יראו בראש הטיימליין שלהם את חדרי הצ'אט בלייב, והאפשרות לפרסם ציוצים רגילים תעודכן בתכונות נוספות, כמו עיצוב טקסט והוספת מדבקות GIF לתמונות.

מבחינת טוויטר לא מדובר רק בהודאה שהתכונה לא "תפסה", אלא גם כי היא עדיין לא מצאה את הדרך לגרום לאנשים לפרסם יותר ציוצים. במשך שנים החברה מנסה שיטות שונות כדי לגרום למשתמשים חדשים לפרסם ציוצים באופן קבוע ולא רק לקרוא דיווחים של אחרים. תכונת Fleets הייתה ניסיון לגרום לאנשים לצייץ יותר בלי לחשוש מתגובות ובלי לחוש לחץ בגלל תחושת הפומביות והקביעות, בדומה לתכונת ה-Stories של סנאפצ'ט, שהועתקה גם לאינסטגרם והוספה גם בווסטאפ – אך היא לא הביאה את התוצאות המקוות.

"קיווינו ש-Fleets תסייע ליותר אנשים לחוש בנוח להצטרף לשיחות בטוויטר", ציין בהצהרה איליה בראון, סגן נשיא למוצר בטוויטר, "אבל במהלך הזמן מאשר שהשקנו את Fleets לא ראינו עלייה במספר המשתמשים החדשים שמצטרפטים לשיחות עם Fleets כפי שקיווינו". עוד הוסיף, כי "אם לא נפתח את גישתנו ונפסיק תכונות מדי פעם – זה אומר שאנו לא מספיק מעזים. נמשיך לבנות דרכים חדשות של הצטרפות לשיחות, להקשיב לפידבקים ולשנות כיוון כאשר עשויה להימצא דרך חדשה לשרת אנשים המשתמשים בטוויטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים