אלעד מערכות רוכשת חברת CRM ב-10 מיליון שקלים

החברה קונה את נציגות PEGA בישראל ותטמיע את מערכת ה-CRM שלה בבנק מזרחי טפחות

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות. צילום: ויקטור לוי

אלעד מערכות הודיעה היום (ד') כי רכשה את הנציגות בישראל של PEGA, שעוסקת בעולם ה-CRM, מ-EVO-IT. סכום הרכישה מוערך ב-10 מיליון שקלים. במסגרת הרכישה, אלעד תבצע את פרויקט הטמעת מערכת ה-CRM של החברה הנרכשת בבנק מזרחי טפחות.

PEGA היא מערכת CRM שנולדה מעולמות ה-BPM (ניהול תהליכים עסקיים), וככזאת היא מונחית תהליכים ומותאמת לחברות גדולות עם ממשקי ניהול לקוח מורכבים. באלעד מציינים כי תהליך היישום וההטמעה מתבצע באופן גמיש ומותאם לצרכי הלקוח. בין החברות שכבר הטמיעו את המערכת ניתן למצוא את ג'יי.פי. מורגן, HSBC, אמריקן אקספרס, בריטיש איירווייז, סיסקו, קוקה קולה – ופייזר, שפיתחה את החיסון לקורונה. המערכת מוטמעת בתשעה מעשרת הבנקים הגדולים בארצות הברית ובשבעה מעשרת הבנקים הגדולים בעולם. המערכת החלה להיות משווקת על ידי EVO-IT בישראל ב-2018.

דגן הלוי, מנכל אלעד מערכות, אמר כי "החברה מרחיבה את יכולותיה בתחום ה-CRM. לאור הגידול המשמעותי בצריכת שירותים בדיגיטל, אנחנו רואים עלייה בדרישה לפתרונות מתקדמים לניהול שירות הלקוחות. רכישת נציגות PEGA בישראל משלימה את היצע השירותים שלנו בפעילויות דיינמיקס וסיילספורס".

רכישת PEGA מגיעה קרוב לחצי שנה אחרי שאלעד קנתה את סרוויס ווייז, שפועלת בעולמות הסיילספורס ומשווקת את מוצרי האינטגרציה של וורקטו – גם במקרה זה תמורת 10 מיליון שקלים. בחברה אומרים כי הרכישה הנוכחית מהווה השלמה לאסטרטגיית המולטיפלטפורם שלה, וכעת יכולים ארגונים לבחור פתרון מותאם לצרכים שלהם מבין שלוש פלטפורמות יישומי לקוח שמציעה החברה – מיקרוסופט, סייילספורס ו-PEGA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים