פרטנר: עלייה במספר מנויי הסלולר, הרווח צנח ב-50%

הרווח הנקי הגיע ל-50 מיליון שקלים והרווח למניה עמד על שלוש אגורות בלבד ● החברה הציגה גידול במספר המנויים בכל מגזרי הפעילות, כאשר מספר מנויי הסלולר על ב-8%

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

פרטנר רשמה ברבעון הראשון של השנה גידול קל יחסית בהכנסות לצד צניחה ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות העסקיות שהחברה פרסמה היום (ד'). מספר מנויי הסלולר של החברה רשם ברבעון עלייה של 8% ונושק לשלושה מיליון – 2.9 מיליון.

ההוצאות הרבעוניות עלו יותר מההכנסות – ב-4.4% ל-805 מיליון שקלים לעומת גידול של 3.2% ל-833 מיליון, בהתאמה. היחס הזה הוא הסיבה המרכזית לצניחה של 50% ברווח הנקי, שקטן לחמישה מיליון שקלים. הרווח למניה רשם ירידה של 40% והנתון הגיע כמעט לאיזון – רווח של שלוש אגורות בלבד.

חלוקת ההכנסות מעלה כי מגזר השירותים הציג עלייה של 2% ל-639 מיליון שקלים, כאשר השירותים במגזר הקווי הכניסו לה 260 מיליון – גידול של 6%, ההכנסות מציוד הסתכמו ב-194 מיליון שקלים לאחר שעלו ב-9%. תרמו לגידול בהכנסות העליות במנויי הטלוויזיה והאינטרנט של פרטנר.

נתונים נוספים מראים על ירידות גם ברווחים הגולמי והתפעולי – של 6.6% ל-142 מיליון שקלים ושל 22.2% ל-28 מיליון, בהתאמה.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי החברה "סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה במנויים בכל תחומי הפעילות. הכנסות החברה חזרו לרמות של לפני תקופת הקורונה, וזאת על אף המשך סגירת השמיים והסגר המלא בחלק ניכר מהרבעון".

בנבנישתי, שבחודש שעבר הודיע על פרישתו מניהול פרטנר, אמר כי "הייתה לי הזכות להוביל חברה מפוארת עם עובדים מופלאים. בשש השנים האחרונות פיתחנו מנועי צמיחה חדשים ומשמעותיים, והעצמנו את האיתנות הפיננסית של החברה – וכל זאת בתקופה מאתגרת למשק ולעולם כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים