לראשונה בתולדותיה: גוגל תפתח חנות פיזית – בניו-יורק

ענקית הטק הודיעה בסוף השבוע כי תפתח בקיץ חנות פיזית בשכונת צ'לסי בניו יורק, שתהיה "מרחב שבו לקוחות יוכלו לחוות את החומרה והשירותים שלנו בדרך שתסייע להם"

בקרוב: חנות גוגל בניו יורק. צילום: גוגל

גוגל (Google) תפתח בניו-יורק חנות פיזית ראשונה אי פעם שלה. מועד הפתיחה המדויק לא נמסר, אך הוא צפוי במהלך הקיץ.

"חנות גוגל החדשה היא צעד חשוב במסע החומרה שלנו לאספקת חוויית גוגל המסייעת ביותר בכל מקום ובכל זמן שאנשים זקוקים לה", כתבה החברה בבלוג שבישר על פתיחת החנות.

החנות, בגודל כ-500 מ"ר, תיפתח בשכונת צ'לסי במנהטן, בפינת רחוב 15 עם השדרה התשיעית, ויימכרו בה מוצרי החומרה של גוגל, כמו מכשירי ה-Pixel, התקני נסט (Nest) ומוצרי פיטביט (Fitbit). חנות גוגל צ'לסי תהיה גם אתר אירוח של אירועים שונים של החברה, כמו מפגשי פאנל, סדנאות של מוצרי גוגל, שיעורי צילום באמצעות מכשירי Pixel, ותספק גם שירות תיקונים.

בהודעתה ציינה גוגל, כי החנות החדשה "תהיה חלק מהקמפוס העירוני שלנו בשכונת צ'לסי, שהיא הבית של רבים מתוך יותר מ-11 אלף עובדי גוגל בניו יורק. גוגל נמצאת בניו יורק ב-20 השנים האחרונות, ואנו רואים בחנות הרחבה טבעית של מחויבותנו ארוכת השנים לעיר… חנות גוגל החדשה בצ'לסי תהיה מרחב שבו לקוחות יוכלו לחוות את החומרה והשירותים שלנו בדרך שתסייע להם".

גוגל הדגישה בהודעה, כי תשמור בקפידה על הוראות הבטיחות הנוגעות ל-Covid-19 ותחייב לקוחות לעטות מסיכות, לשמור על ריחוק חברתי ולנקות את ידיהם, וציינה כי תדאג לנקות את החללים בחנות כמה פעמים מדי יום. בנוסף, מספר האנשים שיוכלו לשהות בחנות יוגבל, ותהיה אפשרות לאסוף הזמנות שנרכשו בחנות המקוונת של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים