אבטחה וניתוח דטה לתחבורה חכמה: אפסטרים סקיוריטי גייסה 36 מ' ד'

החברה גייסה את הסכום מתאגיד הביטוח היפני MSI ותסייע לו בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהוא עובר ● ביטוח ישיר הצטרפה לסבב והשקיעה 2.5 מיליון דולר ● בין המשקיעים באפסטרים בעבר: רנו, וולוו וסיילספורס

מייסדי אפסטרים סקיוריטי: מימין - יואב לוי, המנכ"ל, ויונתן אפל, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: ירין טרנוס

הסטארט-אפ הישראלי אפסטרים סקיוריטי הודיע היום (ה') כי השלים גיוס של 36 מיליון דולר מחברת הביטוח היפנית MSI (ר"ת Mitsui Sumitomo Insurance). חברת הביטוח הישראלית ביטוח ישיר השקיעה אף היא בחברה סך של 2.5 מיליון דולר.

אפסטרים הוקמה ב-2017 על ידי יואב לוי, המשמש כמנכ"ל החברה, ויונתן אפל, סמנכ"ל הטכנולוגיות. היא מעסיקה מעל 70 עובדים במרכז המו"פ שלה בהרצליה פיתוח ויש לה משרדים בדטרויט, בוסטון, לונדון, מינכן וטוקיו. החברה מגייסת בימים אלה עובדים בתחומים מגוונים, כגון פיתוח, מחקר סייבר ומדעי נתונים. פלטפורמת הענן שלה משמשת לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ומוצרי ביטוח.

ההשקעה של MSI פותחת את סבב גיוס C של אפסטרים, שיושלם במהלך החודשים הקרובים. זאת, לאחר שבתחילת השנה היא פתחה בארץ האב טכנולוגי, בשיתוף ביטוח ישיר. עד עתה גייסה אפסטרים הון בהיקף של 43 מיליון דולר בסבבי סיד, A ו-B מחברות כגון רנו, ניסאן, מיצובישי, וולוו, יונדאי וסיילספורס. ההון שגויס בסבב הנוכחי ינותב להאצת הצמיחה של פלטפורמת הענן של החברה.

MSI היא חברת הביטוח הגדולה ביפן ואחת מ-10 חברות הביטוח האלמנטרי הגדולות בעולם – על פי רשימת הפורצ'ן 500. היא מספקת שירותי ביטוח ב-49 מדינות. השותפות החדשה עם אפסטרים סקיוריטי תסייע לה בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שאותו היא עוברת בימים אלה.

"במסגרת התוכנית העסקית שלנו ל-2021 החלטנו לשפר את חוויית הלקוח באמצעות דיגיטציה", מסר מסאשי איפונגי, מנכ"ל MSI. "אפסטרים סקיוריטי תסייע לנו לספק את הביקוש לדור הבא של מוצרים, שירותים ואפליקציות ביטוח".

"שיתוף הפעולה בינינו לבין MSI ייצור הזדמנויות חדשות מבוססות נתונים הן ליצרני רכב והן לחברות ביטוח ולקוחותיהן", אמר לוי. "מצדנו, נסייע ל-MSI בעבודה עם הלקוחות שלה ועם יצרני הרכב ביפן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים