אקספלוריום גייסה 75 מיליון דולר כדי לשפר ולאתר נתונים למודלים של חיזוי

החברה, המפתחת פלטפורמה להעשרה ולאיתור של נתונים לאימון מודלים של חיזוי, השלימה גיוס של 75 מיליון דולר בסבב C, כשמונה חודשים בלבד לאחר ההכרזה על השלמת סבב גיוס B

מייסדי אקספלוריום. מימין: אור טמיר, סמנכ"ל התפעול, מאור שלמה, מנכ"ל, ועומר הר, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: נדב נויהאוז

אקספלוריום (Explorium), הפועלת בתחום מדעי הנתונים ומפתחת פלטפורמה להעשרה ולאיתור של נתונים לאימון מודלים של חיזוי (External Data Platform), השלימה גיוס של 75 מיליון דולר בסבב C. מאז פרוץ הקורונה, אקספלוריום הכפילה את כמות הלקוחות שלה והכנסותיה זינקו פי יותר מארבעה.

סבב גיוס זה נערך כשמונה חודשים בלבד לאחר ההכרזה על השלמת סבב גיוס B. הגיוס נעערך בהובלת קרן ההון סיכון וההשקעות הפרטיות הבינלאומית Insight Partners, יחד עם המשקיעים הקיימים Zeev Ventures, Emerge, F2 Capital, 01 Advisors ,Dynamic Loop Capital Vintage, ו-FRV (fort ross ventures). סך גיוסי החברה עד היום עומד על 127 מיליון דולר. בנוסף, ג'ורג' מת׳יו, מנהל שותף ב-Insight Partners ולשעבר נשיא וסמנכ"ל תפעול ב-Alteryx, יצטרף לדירקטוריון החברה.

אקספלוריום הוקמה על ידי מאור שלמה, המנכ"ל, אור טמיר, סמנכ"ל התפעול, ועומר הר, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ומונה יותר מ-130 עובדים בתל אביב, סן פרנסיסקו וניו יורק. אקספלוריום פיתחה את פלטפורמת הדאטה החיצוני הראשונה לשיפור ניתוחי נתונים ולמידת מכונה. היא מאפשרת לארגונים לגלות באופן אוטומטי אלפי סיגנלים רלוונטיים ולהשתמש בהם לשיפור תחזיות וביצועי מודלים של למידת מכונה. פלטפורמת הדאטה החיצוני של אקספלוריום מעניקה לצוותים של מדעני נתונים ואנליטיקאים את היכולת להשיג ולשלב דטה של צד שלישי ביעילות, בעלות נמוכה ובהתאם לדרישות הרגולציה. כשהמודלים שלהם מספקים תובנות מהירות ומדויקות יותר, ארגונים בכל תעשייה — כגון פיננסים, ביטוח, מוצרי צריכה, קמעונות ומסחר מקוון – יכולים להגדיל את הרווחים, לייעל תהליכי עבודה ולהפחית סיכונים.

"כמו שראינו בשנה האחרונה, האפקטיביות של מודלי לימוד מכונה וכלים לאנליזה מתקדמת תלויה מאוד באיכות הדטה שמזין אותם, ולרוב אותו דטה פשוט לא מספק", אמר מאור שלמה, מייסד שותף ומנכ"ל אקספלוריום. "אנחנו נותנים מענה לצורך עסקי קריטי, ומספקים לצוותי מדעני נתונים ומנהלים מקצועיים סיגנלים חיצוניים, שיאפשרו לא רק חיזוי מדויק יותר, אלא גם להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים