בקרוב: Twitter Blue – שירות פרימיום בתשלום

טוויטר מתכננת להשיק בקרוב שירות פרימיום בתשלום, שייקרא Twitter Blue, שיכלול תכונות כמו מחיקת ציוצים וארגון ציוצים באוספים

לבחור מי יכול להגיב לציוץ. טוויטר. צילום: BigStock

במסגרת מאמציה להגדלת הכנסות, טוויטר (Twitter) מתכננת להשיק בקרוב שירות פרימיום בתשלום, שייקרא Twitter Blue, בעלות של 2.99 דולר לחודש – כך צייצה בסוף השבוע חוקרת האפליקציות ג'יין מנצ'ון וונג, שהתפרסמה בזכות גילוי של תכונות חדשות באפליקציות פופולריות לפני שהן מפורסמות.

וונג שיתפה צילומי מסך החושפים את השירות ואת התכונות שייכללו בו.

Twitter Blue יכלול תכונה שרבים מצפים לה, של ביטול ציוצים בתוך 5 עד 30 שניות מרגע שנכתב. המשתמשים גם יוכלו לבחור היכן ליישם את המחיקה – בציוץ המקורי, בתגובה, או בציטוט מציוץ. מנויי השירות יוכלו ליהנות מתכונה חדשה בשם Collections, שתאפשר להם לסדר ציוצים באוספים, כדי שיהיה קל יותר למצוא אותם במועד מאוחר יותר.

לדבריה, טוויטר גם מתכננת מודל רישום מדורג, שמשמעותו שברמה מסוימת יהיו יותר תכונות בתשלום לעומת האחרת, והמשתמשים ברמת התשלום הגבוהה ביותר יוכלו לקבל חוויה משופרת.

בתחילת החודש רכשה טוויטר את חוסם הפרסומות Scroll מתוך כוונה להשתמש בו בשירות המנויים החדש.

גם ג'ק דורסי, מנכ"ל החברה, אמר בעבר כי טוויטר תציב "סף ממש גבוה" כאשר תבקש מלקוחות "לשלם עבור היבטים של טוויטר".

דובר של טוויטר סירב להגיב לידיעות.

בחודש פברואר האחרון הכריזה טוויטר כי תשיק במהלך השנה את תכונת super follow, שתאפשר למשתמשים לגבות מעוקבים תשלום עבור גישה לתוכן בלעדי, שלא מוצג לעוקבים רגילים, ודיווחה גם כי היא מתכננת מוצרים נוספים, שמצויים עדיין בשלבים של בדיקות.

במצגת למשקיעים הצהירה טוויטר כי היעד שהציבה לעצמה הוא להכפיל עד 2023 את הכנסותיה לעומת 2020 ולהגיע  ליותר מ-7.5 מיליארד דולר (ב-2020 הסתכמו הכנסותיה ב-3.7 מיליארד דולר).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים