שגעת האת'ריום: חצה את הרף של 4,000 דולר

השער של המטבע הווירטואלי השני בגודלו כמעט הוכפל בתוך חודש ● אחת הסיבות לכך: מפורסמים נכנסים לפעילות בו

את'ריום. צילום אילוסטרציה: BigStock

הביטקוין הוא עדיין המטבע הווירטואלי הפופולרי ביותר והדוג'קוין הוא זה שעושה בימים האחרונים את הבאזזז – בעיקר בזכות ההופעה של אילון מאסק בסאטרדיי נייט לייב – אבל האת'ריום לא הולך לשום מקום: מטבע הקריפטו השני בשוויו חצה היום (ב') בפעם הראשונה את הרף של 4,000 דולר ליחידה. נכון לכתיבת שורות אלה הוא שווה 4,047 דולר, שהם 13,250 שקלים.

האת'ריום – או, בקיצור, את'ר – זינק ב-465% מאז תחילת השנה ובחודש האחרון הוא כמעט הכפיל את שוויו: ב-10 באפריל עמד שערו על 2,133 דולר ליחידה. העלייה התלולה שלו החלה שבועיים לאחר מכן, ב-24 באפריל – שאז את'ריום אחד היה שווה 2,211 דולר.

יש כמה סיבות לנסיקה של האת'ריום: האחת היא שבמקרים רבים, כדי לסחור בו משתמשים בטוקנים שלא ניתן להחליף אותם (NFT). הסיבה השנייה היא שאומנים ואנשי ספורט אימצו אותו, ואת המסחר בדרך זו. אחד מהם הוא שחקן הבייסבול טום בריידי, שזכה עם קבוצתו שבע פעמים בסופרבול והקים חברת NFT. כמו כן, משקיעים רבים החלו להביע בו עניין, כעוד מטבע וירטואלי להגדיל באמצעותו את השקעותיהם ורווחיהם.

מטבע האת'ריום נוסד ב-2013 על ידי ויטאליק בוטרין וקבוצה של מפתחי תוכנה. רשת האת'ריום מאפשרת למשתמשים לפתח אפליקציות על גבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים