איטורו תרמה 100 אלף דולר לקרן לערבות הדדית

חמי פרס, אחד ממייסדי ומובילי הקרן, נפגש עם יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל חברת הפינטק, ואמר כי תרומתה של איטורו מאפשרת לסייע לעשרות משפחות שאיבדו את פרנסתן בכל רחבי הארץ עקב מגיפת הקורונה

חמי פרס, אחד ממייסדי ומובילי הקרן הישראלית לערבות הדדית ויוני אסיא, מייסד ומנכ"ל איטורו. צילום: יח"צ

במסגרת מדיניות התרומה לקהילה של חברת הפינטק איטורו, העניקה החברה תרומה בסך 100 אלף דולר לקרן הישראלית לערבות הדדית, המחלקת מענקים ישירות למי שנפגעו כלכלית קשה ביותר מהקורונה.

בפגישתם של יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל איטורו, וחמי פרס, אחד ממייסדי ומובילי הקרן, עדכן פרס כי תרומתה של איטורו מאפשרת לסייע לעשרות משפחות שאיבדו את פרנסתן בכל רחבי הארץ. כמו כן, סיפר פרס על סיום השלב הראשון של מיזם הקרן לערבות הדדית, ותחילתו הצפויה של השלב השני, שיתמקד בקידום התעסוקה בישראל.

במהלך שנת 2020 תרמה איטורו מעל 400 אלף שקל לעמותות שונות כולל ללקט ישראל – בנק המזון הלאומי בישראל, המרכז הרפואי שיבא, המרכז הרפואי קפלן, עמותת ל.א לאלימות, התומכת בנשים מוכות ומשפחותיהן, העמותה לניצולי שואה ועוד.

הקרן הישראלית לערבות הדדית, הוקמה באוגוסט 2020 במטרה לספק "עזרה ראשונה" פיננסית לישראלים שאיבדו את עבודתם במהלך משבר קורונה, וזקוקים לתמיכה דחופה כדי להתגבר על קשיים כלכליים. הרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, משמש כיו"ר ועדת ההיגוי של הקרן, והנשיא ראובן (רובי) ריבלין תומך בה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים