גוגל תתקין את אפליקציות הצ'ט שלה ב-Chromebook – כברירת מחדל

זאת, לאחר שהחברה שילבה את Google Meet ו-Google Chat כאפליקציות נפרדות בתוך ג'ימייל ● ה-Meet אף עתידה להחליף, בסופו של דבר, את Google Dou

Chromebook. צילום: BigStock

אחרי ששילבה את Google Meet ואת Google Chat בתוך ג'ימייל, עושה גוגל צעד נוסף כדי לקדם את אפליקציות השיחה המעודכנות שלה: לפי דיווחים, היא תתקין אותן, כברירת מחדל, יחד עם ההתקנה של מערכת ההפעלה Chromebook במחשבים חדשים, או באמצעות עדכוני תוכנה למערכת.

לפי הדיווחים, יש עדויות בקוד עצמו לשינויים הללו, שגם יגדירו את שתי האפליקציות כברירת מחדל, והן יותקנו כאפליקציות נפרדות אל תחת הגג של אפליקציית המייל – זו לצורך ניהול שיחות מיידיות, וזו לצורך ניהול חדרי ישיבות, כדי לכסות גם את הצד העסקי יותר של השימושים. למעשה, על פי ההערכות, Meet אמורה בסופו של דבר אף להחליף את Duo – אפליקציית השיחות שהחברה הפכה ממש בכוח לפופולרית אחרי ששיבצה אותה כברירת מחדל בהתקנה של כל מחשב, טלפון וטאבלט שמריצים מערכת הפעלה של גוגל.

גורמים בגוגל אמרו כי הבחירה של החברה להתקין את האפליקציות האלה כברירת מחדל במערכת הפעלה שפעילה בעיקר בשוק החינוך, ולא בתחום העסקי, היא כדי להפוך לנגישים למשתמשים את כל היישומונים המודרניים שהם צריכים מיד, ללא צורך בהתקנה נוספת.

יצוין כי אף שמדובר באפליקציות שקיימות גם לטלפוני אנדרואיד, ההתקנות במחשבים יהיו של גרסת הרשת, שאמורה להיות אמינה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים