אלטאר מחפשת לרכוש חברות ישראליות ומגייסת עשרות עובדים בארץ

החברה הבינלאומית מחפשת להרחיב את הסניף הישראלי שלה ואת פעילות הפיתוח של פתרונותיה

אריאל הדר, מנהל הסניף של אלטאר בישראל. צילום: יח"צ

חברת התוכנה אלטאר (Altair) מחפשת לרכוש חברות תוכנה ישראליות, שמפתחות פתרונות בתחומי הליבה שלה. כמו כן, היא מתכננת לגייס עשרות עובדים כדי להרחיב את פעילות הסניף הישראלי שלה, וכן את פעילות הפיתוח של פתרונותיה – כך אמר אריאל הדר, מנכ"ל הסניף, לאנשים ומחשבים.

אלטאר היא חברת תוכנה בינלאומית שנסחרת בנסדא"ק ומספקת פתרונות תוכנה וענן בתחומי הסימולציה, המחשוב עתיר הביצועים (HPC) והבינה המלאכותית. בחברה מועסקים כ-3,000 עובדים ב-25 מדינות, המחזור שלה עומד על חצי מיליארד דולר וב-2017 היא הפכה לציבורית.

הסניף הישראלי מתמקד במכירה ובתמיכה ב-50 לקוחות החברה בארץ, שנמנים על התעשיות הביטחוניות, התעשיות היצרניות, וכן ארגונים פיננסיים ועסקיים גדולים. כרגע מועסקים בסניף שמונה עובדים, מתוכם שני אנשי פיתוח, ומטרת החיפוש אחר חברות ישראליות היא להרחיב את הפעילות שלה בתחום זה בארץ, כחלק מהמו"פ הכלל עולמי שלה. בעבר התמקדה הפעילות של אלטאר בישראל בתעשיית השבבים המקומית ובאספקת כלים לניהול אופטימיזציה של רישיונות תכנון שבבים, וכעת הפעילות מתרחבת לתחומים נוספים.

הדר מונה למנכ"ל הסניף המקומי ביוני האחרון, ולפני כן ניהל את הפעילות בישראל, דרום אפריקה וטורקיה בחברת התוכנה PTC.

כלי הדמיה ייחודי

אלטאר מציעה פתרון ייחודי בעולם הסימולציה, שמייצר כלים ייעודיים למתכננים, שמאפשרים להם לבצע הדמיה של הרעיון שאותו הם רוצים לפתח. "החידוש כאן הוא שעוד לפני שמהנדס מתחיל לחשוב על פתרון, הוא יכול לראות בעזרת הכלים שלנו כיצד זה ייראה, ובהתאם לכך לגשת לתכנון, שיהיה יותר מדויק", אמר הדר. "כלי התוכנה של החברה מיושמים בין היתר בתעשיות הרכב ובתעשיות כבדות אחרות".

"למעשה", ציין, "הפיתוח שלנו לוקח שלב אחד קדימה את עולם התיב"מ המודרני, שעוסק כיום בעיקר במידול תכנונים שכבר בוצעו. כאן אנחנו מאפשרים לראות את המוצר הרבה לפני כן – דבר שחוסך הרבה כסף ומשאבים".

תחום אחר שהחברה פעילה בו הוא פיתוח כלים שמאפשרים ליצרני מחשבי HPC להטמיע בחומרה שלהם כלי סימולציה, שמסייעים לשורה של ארגונים במגזרים שונים לבצע פעולות שדורשות משאבי מחשוב גדולים ביותר בזמן קצר יחסית. הכלים הללו משולבים גם בדטה סנטרים גדולים שמשרתים את לקוחות החברה.

כמו כן, אלטאר מפתחת פתרונות בתחום הדטה, שמהווים את התשתית ליישומי ביג דטה נרחבים – ובעתיד היא תעשה זאת גם בישראל. "האתגר בביג דטה הוא שאיבת מידע ממקורות ופורמטים שונים, והכנסתם לתוך פורמט אחיד", הסביר הדר. "הכלי שפותח בחברה מאפשר למשתמשים להכין את תשתית המידע עבור הביג דטה באופן אוטומטי ולהריץ אותו לכלי הביג דטה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים