אנשים ומחשבים ואני: דורון יצחקי

במלאות 40 שנים לאנשים ומחשבים, בכירים בתעשייה מספרים - ומראים - על עצמם ועל מה גוף המדיה, הכנסים והאירועים המובילים של הענף מהווה עבורם

דורון יצחקי מרצה באחד הכנסים של אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

ספר קצת עליך.
"אני עוסק מזה יותר מ-40 שנה בתעשיית ההיי-טק. את דרכי התחלתי ב-1980 בצה"ל, בקורס תכנות בממר"ם. לאחר מכן שירתתי ביחידות ממכ"א (יחידת המחשוב של אגף כוח אדם) וממר"ם, בתחומי ניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, וניהול מערכי תשתיות ומערכי אבטחת מידע. כמוקד ידע בממר"ם – בתפקיד שמקביל לסמנכ"ל טכנולוגיות – הייתי שותף בכיר בבניית אסטרטגיית המחשוב של לוט"ם עם הקמתה.

לאחר שחרורי מצה"ל, בדרגת סא"ל, שימשתי במשך כשבע שנים כ-CTO של אגף המחשוב של שירותי בריאות כללית – ארגון הבריאות הגדול במדינה, ובהמשך במשך כשש שנים כמנהל התשתיות והשירות האגף.

אני בעל תואר ראשון במתמטיקה ומחשבים ותואר שני במנהל עסקים.

כיום אני מרצה באקדמיה לחדשנות בעולם הרפואה ומשמש כיועץ בכיר למחשוב לארגונים".

ספר על הניסיון שלך עם אנשים ומחשבים.
"אנשים ומחשבים היא בשבילי הרבה יותר מחברה עסקית, אלא קודם כל האנשים המדהימים שלה, שחלקם עבורי הם כמו משפחה.
על אנשים ומחשבים שמעתי בפעם הראשונה ב-1983. הייתי אז קצין צעיר בממכ"א ואחת לפרק זמן מסוים היה נשלח אלינו בפקס תקציר של החדשות בעולם המחשוב מטעם אנשים ומחשבים. הייתי קורא בסקרנות את כל החדשות ומצפה תמיד להופעת התקציר הבא. עם השנים חלה 'התקדמות טכנולוגית' והחל לצאת העיתון השבועי Information World.

נקודות ההשקה שלי עם אנשים ומחשבים רבות ומגוונות:

  • לאורך השנים, נתתי הרצאות בעשרות אירועים של אנשים ומחשבים בתחומי החדשנות, בדגש על עולמות הרפואה והתשתיות.
  • ב-2004 הצטרפתי לחבר השופטים של תחרות IT Awards ולאחר מכן הייתי שופט בתחרויות סטארט-אפים שערכה אנשים ומחשבים בתחום החדשנות בעולם הרפואה.
  • בשנים 2010-2017 ניהלתי, ביחד עם יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, ורונן נדלר את פורום CTO ומ-2007 אני חבר בפורום C3.

במסגרת פעילויות אלה יצא לי להכיר את הצוות המדהים שמוביל את אנשים ומחשבים, ובראשו פלי הנמר. זהו צוות שעושה הכול על מנת לתת לך את התחושה הכי טובה כשאת.ה מגיע.ה לאירועים שהוא מארגן.

שער גיליון ה-Information week מה-4 בינואר 2010, עם הזכייה הראשונה של שירותי בריאות כללית בתואר אלוף האלופים של אנשים ומחשבים

שער גיליון ה-Information week מה-4 בינואר 2010, עם הזכייה הראשונה של שירותי בריאות כללית בתואר אלוף האלופים של אנשים ומחשבים

אני רוצה לציין שתי נקודות שיא בקשר שלי עם אנשים ומחשבים:

הנקודה הראשונה היא הזכייה הראשונה של שירותי בריאות כללית בתואר אלוף האלופים של IT Awards לשנת 2009, ומאז זכייה בתואר במשך ארבע שנים ברציפות.

הזכייה הרביעית ברציפות של שירותי בריאות כללית בתואר אלוף האלופים - ב-2013. צילום: קובי קנטור ז"ל

הזכייה הרביעית ברציפות של שירותי בריאות כללית בתואר אלוף האלופים – ב-2013. צילום: קובי קנטור ז"ל

נקודת השיא השנייה היא אחד הביקורים שלי במאורת הנמר, שנערך ב-2017, ושלקראתו הכנתי לפלי הנמר את תעודת ההוקרה שניתן לראות למטה.

תעודת ההוקרה שדורון יצחקי העניק לפלי הנמר. צילום: פלי הנמר

תעודת ההוקרה שדורון יצחקי העניק לפלי הנמר. צילום: פלי הנמר

לא אשכח את מה שפלי אמר לי באותו המפגש: 'אני תמיד מחלק לכולם תעודות הוקרה והצטיינות – זו הפעם הראשונה שבה מישהו נותן לי תעודת הוקרה'".

דורון יצחקי (מימין) מעניק לפלי הנמר את תעודת ההוקרה, בביקורו ב-2017 במאורת הנמר. צילום: אנשים ומחשבים

דורון יצחקי (מימין) מעניק לפלי הנמר את תעודת ההוקרה, בביקורו ב-2017 במאורת הנמר. צילום: אנשים ומחשבים

לסיכום, במהלך השנים זכיתי להכיר אנשים מדהימים ומיוחדים בחברת אנשים ומחשבים. החברה מהווה במה מרכזית לכל חברות ההיי-טק להצגה וקידום של רעיונות, ואני מאחל לה עוד שנים רבות של הצלחה והגעה לשיאים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים