רוצה להכפיל הכנסות: טוויטר תשיק במהלך השנה שירות מנויים בתשלום

השירות יאפשר ליוצרי תוכן ולמשפיענים לגבות מעוקבים תשלום עבור גישה לתוכן בלעדי, שלא מוצג לעוקבים רגילים ● תשיק שירותים נוספים ● היוזמות החדשות נועדו לסייע לעמוד ביעדי ההכנסה השאפתיים – הכפלת ההכנסות עד 2023

לבחור מי יכול להגיב לציוץ. טוויטר. צילום: BigStock

במסגרת תוכניותיה להגדלת הכנסות, הכריזה טוויטר (Twitter) כי תשיק במהלך השנה את תכונת super follow, שתאפשר למשתמשים לגבות מעוקבים תשלום עבור גישה לתוכן בלעדי, שלא מוצג לעוקבים רגילים.

היוזמה היא תוצאה של מאמצי החברה להרחיב את פעילותה כדי להגדיל הכנסות הן שלה והן של משתמשיה ה"כבדים", שמספקים תוכן ייחודי.

בסוף השבוע הודיעה החברה על התוכנית במצגת למשקיעים, וציינה כי התכונה החדשה תכלול הצגת תכנים כמו  ניוזלטרים, סרטוני וידיאו והנחות והצעות למוצרים – למנויים בלבד, שישלמו תשלום חודשי.

משתמשי טוויטר וגם המשקיעים שלה דורשים מזה זמן רב שהחברה תשיק מודל מבוסס מנויים, שיאפשר ליוצרי תוכן פופולריים ולמשפיענים להרוויח כסף מהפופולריות המקוונת שלהם.

שירות מנויים מעין גם זה יאפשר לחברה להיכנס לטווח רחב יותר של מקורות הכנסה בהתחשב בשליטה של הדואופול פייסבוק-גוגל בשוק הפרסום המקוון. טוויטר לא פירטה כיצד תתחלק עם יוצרי התוכן והמשפיענים בהכנסות מהמנויים הרשומים.

"בדיקה של הזדמנויות למימון על ידי קהלים, כמו Super Follows, תאפשר ליוצרים ולמפרסמים להיתמך ישירות על ידי הקהלים שלהם", ציינה טוויטר בהודעה שלה, "ותתמרץ אותם להמשיך וליצור תוכן שהם אוהבים".

במצגת למשקיעים הצהירה טוויטר כי היעד שהציבה לעצמה הוא להכפיל עד 2023 את הכנסותיה לעומת 2020 ולהגיע  ליותר מ-7.5 מיליארד דולר (ב-2020 הסתכמו הכנסותיה ב-3.7 מיליארד דולר).

לצד super follow, טוויטר מתכננת מוצרים נוספים, שמצויים עדיין בשלבים של בדיקות: שירות Twitter Revue – שיאפשר לאנשים לפרסם לקהליהם ניוזזלטרים בתשלום או בחינם, ו-Twitter Spaces – שירות מתחרה ל-Clubhouse – שיאפשר למשתמשים לקיים צ'אטים קוליים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים