האזינו: "האוטומציה מניבה לארגונים ערך מיידי – בהשקעה קטנה יחסית"

אלי רהימיקו, מנהל פעילות ABP בישראל וקפריסין, מסביר כי "אנחנו יכולים לבוא לארגון פיננסי ולהראות לו כיצד, עם תהליכים מובנים, ובקבועי זמן מאד קצרים, ניתן לקחת תהליך, ולהופכו כמעט לחלוטין לרובוטי" ● הסכיתו להסכת

אלי רהימיקו, מנהל אזור מזרח הים התיכון ומנהל ישראל וקפריסין ב-ABP Consultancy. צילום פרטי

"הקורונה עשתה גם דברים טובים: בעקבותיה, ארגונים הבינו כי כשמצב תפעולי חדש נכפה עליהם, כמו עבודה מרחוק והגדלת והקטנת העומסים על ה-IT, שעליהם לספק שירותים בתוך כל הבלאגן והלחץ הזה. בהשקעה קטנה יחסית, המיכון עשוי להניב ערך מיידי לארגונים", כך אמר אלי רהימיקו, מנהל פעילות מזרח אגן הים התיכון (ישראל וקפריסין) בחברת ABP Consultancy.

רהימיקו התראיין לפודקאסט אנשים ומחשבים, בהנחייתו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הראיון התקיים לקראת כנס RPA של אנשים ומחשבים, שייערך ביום ה' הקרוב, ה-25 בפברואר.


"אנחנו יכולים לבוא לארגון פיננסי", אמר, "ולהראות לו כיצד עם תהליכים מובנים, ובקבועי זמן מאד קצרים, ניתן לקחת תהליך, ולהופכו כמעט לחלוטין לרובוטי, למעט מקום של אישור בן אנוש או מקום הדורש שיקול דעת. רובוטים מביאים לביטוי את השילוב המיטבי בין בני אנוש וכוח אדם דיגיטלי. כל בעל תפקיד בארגון רוצה עוזר, שיעשה עבורו מהר ונכון יותר חלק מהעבודה".

רהימיקו אמר כי "ABP Consultancy מתמחה בפיתוח פתרונות היפר-אוטומטיים, מותאמים אישית ללקוחות ולארגונים בעולם. החברה עוסקת בפיתוח ויישום תהליכים מיטביים, המביאים למדדי ביצועים מוחשיים, לשיפור תפעולי מתמיד ולשיפור חוויות הלקוחות".

לדבריו, "המשימה שלנו היא לתמוך בלקוחות שלנו במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, המכסה באופן מוכלל את כל שלבי פרויקט היישום. הניסיון שלנו מתמקד ביישום פתרונות IT בעיקר בארגונים גדולים, החל ממומחיות טכנית קפדנית וכלה בניהול כולל של אסטרטגיה טכנולוגית ככלי לשינוי ארגוני".

הוא סיכם באומרו כי "שילוב טכנולוגיית הרובוטיקה עם כלי האוטומציה השונים הקיימים כיום, מניב לארגונים יתרונות כלכליים ותפעוליים. חיבור שכזה הוא טבעי ומאפשר להרחיב את היריעה ואת החוזק של האוטומציה בארגון. המצב העולמי החדש בוודאי יביא לשינויים תפישתיים ואופרטיביים – הן בתוך הארגון והן מחוצה לו".

יצוין כי בשנת 2020 הוכתרה ABP כ-Automation Champions within its EMEA Partner Ecosystem – על ידי חברת UI Path – אחת מיצרניות תוכנת הרובוטיקה המובילות בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים