"הקורונה טרפה את הקלפים – ו-2021 תהיה שנת האוטומציה"

אורן אטיה, ארכיטקט פתרונות אוטומציה דיגיטלית ביבמ ישראל, מספר בפודקאסט אנשים ומחשבים כיצד הפיכת תהליכים לאוטומטיים עוזרת לעובדים לעשות את עבודתם בצורה טובה יותר ● הסכיתו להסכת

אורן אטיה, ארכיטקט פתרונות אוטומציה דיגיטלית ביבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

"נגיף הקורונה והמשבר שבא בעקבותיו טרפו את הקלפים, אולם בצד זאת, הם הביאו תועלות עקיפות. כך, ארגונים הבינו שהם נדרשים לחזור לשגרת החיים שבטרם המגפה, ושעליהם לעשות זאת בפחות משאבים ועם יותר תוצרים. מיכון התהליכים (RPA) יסייע להם בכך", כך אמר אורן אטיה, ארכיטקט פתרונות אוטומציה דיגיטלית ביבמ ישראל.

אטיה התראיין לפודקאסט אנשים ומחשבים, בהנחייתו של יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הראיון התקיים לקראת כנס RPA של אנשים ומחשבים, שייערך ביום ה' הקרוב, ה-25 בפברואר.

לדברי אטיה, "בעקבות המשבר, מספר עצום של אנשים איבדו את מקום עבודתם ורצו לקבל דמי אבטלה, אבל הם לא יכולים היו להגיע למקום עבודתם או למשרדי הביטוח הלאומי. זו דוגמה למקרה שבו המיכון יכול לענות לצורך העסקי – במקרה זה של הביטוח הלאומי, שלא היו עובדים במשרדים שלו בשל הסגר, אולם הוא עדיין נדרש להמשכיות עסקית ולמענה ללקוחותיו".

הוא ציין כי לפני כשנה השיק הענק הכחול פתרון בתחום האוטומציה – IBM Cloud Pak for Automation. הפתרון מכיל כמה כלי אוטומציה משולבים מראש ומבוסס על פלטפורמת הקונטיינרים של רד-האט, שאותה יבמ רכשה. "עם הטמעת הפתרון", אמר, "ארגונים יקבלו יכולת עבודה היברידית בסביבות מרובות עננים ויכולות רחבות יותר ליישומי RPA. כך, אוטומציה שמונעת על ידי בינה מלאכותית משפיעה על עולם העבודה".

אטיה הוסיף כי "אנחנו מציעים שירותי ייעוץ ויישום לתכנון תהליכים באופן אוטומטי, מבוססי בינה מלאכותית. הכרזנו על 2021 כעל שנת האוטומציה, עם פלטפורמה המאפשרת למכן את כלל התהליכים ולענות לצרכים הדיגיטליים של ארגונים, ובכך לעשות יותר עם פחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים