בזק תטמיע פתרון של קומוולט לניהול, גיבוי והגנת נתונים

בילוקאל תבצע את ההטמעה, שתתחיל מיידית ותסתיים בחודשים הקרובים ● עלות הפרויקט: כמה מיליוני שקלים

הוגו ג'ורלט, מנכ"ל בילוקאל. צילום: חגית גרודברג-קצב

קומוולט מבצעת בימים אלה, יחד עם השותפה העסקית שלה בילוקאל (שתבצע את ההטמעה), פרויקט להחלפת תשתיות הגיבוי של בזק. בזק מטמיעה במסגרת הפרויקט, שהחל לא מכבר וצפוי להימשך כשלושה חודשים, את הפתרון Commvault Complete Backup & Recovery, לניהול, גיבוי והגנת נתונים. עלות הפרויקט לא נמסרה לפרסום אך מוערכת בכמה מיליוני שקלים.

בתום תהליך בדיקה מעמיק שבחן מגוון פתרונות טכניים וצרכים עסקיים, בזק בחרה בפתרון של חברת קומוולט להחליף את תשתית הגיבוי הקיימת. התהליך כולו נוהל אל מול מנהלי התשתיות של בזק בהובלת בילוקאל.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, מסר: "אנו שמחים וגאים בבחירה של בזק, שביקשה לפשט את מערך הגיבוי שלה מכמה פתרונות לפתרון אחד כולל. קומוולט ידעה ותדע לספק פתרון אחוד וחדשני המאפשר גמישות ותאימות מרבית לדרישות ה-IT כיום, הגנה בפני איומים עכשוויים וערך מוסף עסקי, שבימים אלו הוא בעל חשיבות גבוהה".

הוגו ג'ורלט, מנכ"ל בילוקאל, אמר: "בילוקאל גאה בהרחבת שיתוף הפעולה הפורה בינה לבין חברת בזק. בחירת פתרון הגנת הנתונים של קומוולט בשיתוף חברת בילוקאל ע"י בזק הינה בחירה אסטרטגית אשר תשמר את היתרון הטכנולוגי של בזק בהווה ובעתיד, ותבטיח הגנה מלאה על כל הנתונים הארגונים מכל פגיעה שיכולה להגרם הן ע"י טעות אנוש והן באמצעות פעולה זדונית ומכוונת."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים